Des de l'extraescolar de Dansa Urbana us hem preparat una sorpresa!

Ja que durant el segon trimestre no hi ha Festival, hem estat treballant diferents eines escèniques i diferents modalitats de dansa urbana. En el cas de Primària hem creat una petita coreografia i a Infantil hem treballat el projecte “El Petit Príncep”. Els ballarins i ballarines s’han posat a prova ballant i interpretant davant d’una càmera i amb focus!
L’enhorabona a tots els artistes, esteu superpreparats per començar a treballar amb el Festival de Final de Curs!

Abans de les vacances, gaudim de la natura, les activitats lúdiques i culturals!

L'alumnat de 2n ESO ha fet aquest dijous l'acte de cloenda de l'itinerari FemCity al Col.legi d'Arquitectes de Catalunya.

Quatre equips han exposat els seus projectes de ciutat davant de la resta d'alumnat i d'arquitectes i urbanistes. Ha estat una jornada molt profitosa que no s'acaba… Podeu anar a veure les maquetes i plànols a la segona planta del COAC fins al dilluns 1 d'abril, de les 8 a les 20h de dilluns a divendres, de les 10h a les 20h dissabte, i de les 10h a les 15h diumenge.

Les persones de l'escola sabem què vol dir el pati de la L… un espai on pots gaudir d’una vista 360 de la nostra ciutat, i on podem gaudir d’una tarda de lectura compartida.

Un dia ple d'activitats per tancar un trimestre molt intens!

ANEM A CASA ANITA!

Poder anar a la llibreria Casa Anita, seure al seu preciós jardí i gaudir de l'escolta d'un conte i d'un magnífic taller és un privilegi! I a més, si aquest conte i aquest taller el fa la mateixa escriptora i il·lustradora del llibre!

La Marta Altés ens va presentar el seu últim llibre: Jo no he sigut!, el vam escoltar amb molta atenció i li vam poder fer preguntes molt interessants.

Després vam realitzar un taller molt creatiu i original liderat per la mateixa autora.

Gràcies per aquest matí literari tan bonic i autèntic!

@casaanitallibres @martaltes

Per què aquest viatge? L’Escola Pia Balmes ofereix aquest viatge perquè…
És un viatge de fi d’estudis. És el final d’una etapa de formació i de vivències amb els amics que, en molts casos, han anat fent durant bona part de la seva vida i que, segurament, els acompanyaran durant molt de temps.
És una oportunitat per compartir amb els companys i companyes de curs la coneixença d’altres persones i la visita d’una ciutat diferent de la nostra, culturalment molt rica que ben segur ens enriquirà a tots.

Què visitem?

Visitem la Roma Barroca, des de la Piazza Navona, Pantheon i la Piazza Popolo. La Roma antiga la passejarem per Piazza del Campidoglio, visitarem la columna Trajana i acabarem a la Piazza Venezi.

Farem una visita guiada al Coliseu, el Fòrum Romà i el Palatí. Travessarem el riu Tíber i arribarem a l'isola Tiberina. Seguirem el riu Tíber fins arribar a l'esglèsia de Santa Maria in Cosmedin, al costat del Circ Màxim.

No ens perdrem la visita guiada a la ciutat del Vaticà i el passeig pel parc Gianicolo.

Al final del viatge visitarem l'Ara Pacis i Barri di Monti.

Durant els DIES DIFERENTS, l'alumnat de batxillerat realitza diferents activitats de sensibilització, visites culturals, i activiatts lúdiques que ens acompanyen en el tancament del trimestre.

VISITA DE TESTIMONIS DE PERSONES AMB DISCAPACITAT VISUAL I DE TESTIMONIS DE L'INSTITUT GUTMAN

SORTIDA AL BOSC VERTICAL

Taller de superconductors al Museu de la Ciència de Terrassa. MNACTEC

Social i Artístic anem de visita a la Colònia Güell!

Taller de càmera estenopeica i fotografia analògica al laboratori de fotografia de l’escola

GALERIA IMATGES INDIVIDUAL CONJUNTS INSTRUMENTALS

Arriba la setmana en què viurem les audicions musicals a primària i secundària!

Les nenes i nens, noies i nois de primària i secundària musical faran les seves audicions sent ells mateixos el públic.

Els petits de 1r viuran la seva primera audició amb nervis i emoció davant de companys i companyes de 3r o 6è de primària i també amb noies i nois de secundària.

Compartir aquest moment els hi fa mostrar la seva peça musical a altres companys que viuen el mateix moment i fa que la complicitat entre ells sigui present des de la seva primera audició amb 6 o 7 anys fins a la secundària.

Cada músic farà la seva audició entre companys i també els conjunts instrumentals els podran gaudir entre ells i els companys i companyes d'escènica.

Serà una setmana en què els ulls brillaran i l'art i la música es viuran cada dia a l'escola!

OBRES DE TEATRE de l'itinerari escènic!

📷 Les ratetes que escombravem l'escaleta

📷 El Rei Lleó

📷 El llibre de la Selva

📷 Blancaneus i els 7 nans

📷 Matilda

La passada setmana el nostre teatre ha estat ple d'històries i de personatges. Hem gaudit molt de 5 obres diferents, de 1r a 5è de Primària.