[vc_row][vc_column][vc_column_text]

El nostre 20è aniversari

Els orígens del cant coral a l'Escola Pia Balmes, es remunten a l'any 1942 amb el pare Magí Valls.

Al 1946, el mestre Antoni Coll i Cruells es va fer càrrec de la que es va anomenar Escolania Mare de Deu de Montserrat. Aquesta escolania de l'EPB va aconseguir un nivell notable i tenia el reconeixement internacional de organitzacions com els Pueri Cantores, o el Gran Teatre del Liceu on hi participava assíduament.

Quan el grup principal de nois de l'escolania va canviar la veu, el mestre Coll va donar entrada a veus femenines, formant la primera coral mixta de l'EPB.

Anys més tard, els antics cantaires es retroben il.lusionats amb el mestre Coll i es reprèn l'activitat, formant-se, llavors, la Coral Balmes. Amb la mort del mestre Coll, altres directors com la Vanessa García o en Pablo Heras, es feren càrrec de la coral durant períodes diversos. Des de fa ja dotze anys, la direcció correspon a la Monserrat Tous i Alsina.

Enguany ja fa 20 anys que va començar aquesta etapa musical a la nostra estimada Escola Pia Balmes i volem, amb aquest concert, tenir un record entranyable cap als nostres orígens, a la vegada que, cantant, refermem la nostra identitat actual cap un futur engrescador i de continuïtat que oferim a tothom que vulgui afegir-s´hi.

Lluís Elías, president

El proper dissabte 18 de novembre la Coral Balmes celebra el 20è aniversari a la nostra Escola. Us adjuntem el programa.
Esteu totes i tots convidats!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="16322"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="16323"][/vc_column][/vc_row]