[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]A l’atenció de les famílies de 2n de Batxillerat:

Benvolgudes famílies,

Un cop acabi el període avaluatiu del curs, les classes continuaran segons un horari que hem lliurat als vostres fills i filles. La nostra intenció és facilitar al màxim el repàs de les matèries de les quals s'han d'examinar a les PAU. Tot i que l'assistència no és obligatòria, és aconsellable que hi assisteixin i s'aprofitin les classes per acabar els temaris de les matèries, resoldre dubtes i preparar-se bé per a les proves. Aquest horari començarà dilluns 14 de maig i acabarà divendres 8 de juny.

També us volem informar que divendres 25 de maig lliurarem les notes finals i, per tant, no hi haurà classe lectiva. Dilluns 28 de maig, de 9 h a 11 h, hi haurà l'atenció a les famílies (cal demanar prèviament hora d'entrevista a recepció).

Tot i que els alumnes ja n'han estat informats i han rebut una còpia en paper, us facilitem el calendari de final de curs i tota la informació i tràmits que s'han de fer per a les PAU i la preinscripció universitària, que també trobareu a la web de l’escola.

Per últim, us recordem que el dijous 31 de maig, a les 20 h, esteu convidats a l'acte de comiat de 2n de Batxillerat.

Resto a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.

Fins aleshores, rebeu una cordial salutació.

Horari final de curs de 2n Batxillerat
Informació PAU 2018[/cmo_icon_list][vc_empty_space][cmo_single_image image="20445"][/vc_column][/vc_row]