[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Aquest any a Cicle Inicial el tema comú són els països.

A 2n A primer vam fer un llistat amb els noms de països que coneixíem.

Vam votar tots els que ens agradaven força. Els que no van tenir vots o només un o dos, els vam esborrar.

D'entre els majoritaris vam fer vot secret en una guardiola de fusta. En tercer lloc va quedar Japó, en segon lloc Egipte i el guanyador Itàlia.

Ara ja ens queda decidir tot allò que volem saber i aprendre d'Itàlia. Segur que serà molt interessant!

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][cmo_single_image image="15777"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]A 2n B vam triar el nom de la classe mitjançant una dinàmica de treball cooperatiu de cohesió de grup per afavorir la interrelació, el coneixement mutu i la distensió que es diu LA DIANA.

Havíem de triar un país a partir de diferents elements que coneguéssim i ens agradessin.

Ens vam agrupar en equips de quatre alumnes.

En un full din A3 hi havien dibuixats 5 cercles concèntrics dividits en quatre parts.

A cada quadrant del cercle, cada membre de l'equip anava escrivint, per ordre, la resposta a allò que es demanava: menjar, animal, moneda, monument, paisatge...

Un cop la diana era complerta havien de triar un país entre tots consensuant allò que havia escrit cadascú.

Van sortir els següents països: Mèxic, Japó, Argentina, Estats Units i Egipte.

Vam fer votacions escrivint els noms a la pissarra i va sortir Egipte com el país més votat.

Però just en aquell moment va venir un grup d'alumnes de 1r a dir-nos que es deien Egipte.

A llavors vam haver de decidir com resoldre aquell problema ja que no ens podíem dir de la mateixa manera i ho vam fer a sorts.

Ens diem Egipte! I som els egipcis.

Ara iniciarem un projecte a partir d'aquest país. Estem molt il·lusionats![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_single_image image="15771"][/vc_column][/vc_row]