[vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="MISSATGES D'AGRAÏMENT a les persones que tenen cura de totes i tots nosaltres"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][cmo_single_image image="37601"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]"Us agraïm l'esforç que feu dia a dia per ajudar-nos sempre i trobar-ho tot sempre en un bon estat. Normalment no tenim en compte el treball que feu i crec que hauríem de donar gràcies a aquests col·lectius!"[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][cmo_single_image image="37597"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]"Els agraeixo a l'equip de neteja tot el que fan a l'escola per nosaltres"

"Us agraeixo la vostra feina a l'escola, m'agrada tornar a l'escola i veure que està neta"[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][cmo_single_image image="37603"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]"Us agraïm tot el que feu, ja sigui cuinar, netejar.... L’important és que feu el que feu sempre aconseguiu fer-ho bé. I qualsevol cosa que necessiteu, ja sigui que endrecem la classe, recollim o netegem el terra ho farem. Gràcies!"[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="37598"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]"Us agraïm que netegeu tota la brutícia de la nostra classe cada dia, és molt important el vostre servei i us mereixeu un reconeixement més gran del que teniu! "

"Us agraïm també que estigueu tot el dia acompanyats d'adolescents amb les hormones revolucionades."[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="37602"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]"Us agraeixo a tot el personal, la feina que feu, perquè l’alumnat podem tenir una bona educació, un bon menjar, que tot estigui net..."

"Us agraïm tota la feina que feu, i que ens serveix de molt!"[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="El proper dilluns 8 de març es celebra el dia de la dona. Us posem el text que l'Institut Català de la Dona ha publicat respecte la temàtica d'aquest 8M."][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

"Des de l’Institut Català de les Dones centrem les reivindicacions en com la pandèmia de la Covid-19 ha posat de relleu de forma especialment punyent les greus discriminacions que encara s’exerceixen sobre les dones. Durant el confinament domiciliari estricte (març-abril de 2020) les dones vam manifestar en gairebé el 60% que érem nosaltres les que ens ocupàvem de manera principal o en exclusiva de les tasques domèstiques, tot i que la nostra presència en les ocupacions de primera línia era majoritària: 64% en venda de productes bàsics, 86% en personal de neteja, 80% en personal de serveis socials, 84% en personal de residències per a gent gran i 70% en personal sanitari i farmacèutic.

No sembla que els hàbits patriarcals en la distribució dels usos del temps pel que fa a la corresponsabilitat hagin estat afectats pel confinament, tot i que l’increment de la convivència d’homes i dones a les llars ho hauria d’haver facilitat. Els estereotips encara són ben arrelats i les tasques domèstiques, de cura de les persones dependents i de les obligacions escolars de filles i fills han recaigut majoritàriament sobre les dones. Això va en detriment del nostre accés al treball, la nostra carrera professional i del nostre temps de lleure, que hauria de ser exactament igual d’important que el dels homes, i a més minva la nostra salut i el nostre benestar.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][cmo_single_image image="37381"][/vc_column][vc_column][vc_column_text]Cal lluitar perquè aquesta crisi no suposi un pas enrere en cap dels avanços socials que els darrers anys hem assolit. La campanya “Dones i homes, corresponsables! #Som8deMarç #SomCorresponsables” vol conscienciar i denunciar aquesta realitat i així avançar en una cultura de pacte per a una corresponsabiltiat efectiva. La iniciativa va adreçada sobretot als homes per avançar de manera conjunta cap a la igualtat efectiva de dones i homes."[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Debat online per tothom: Cos i ficció. Autoestima i hipersexualització en infants i joves"][vc_empty_space][vc_column_text]❌ Els missatges i imatges de sèries, dibuixos animats, publicitat, xarxes socials, marques de roba i joguines representen un *únic model de bellesa, uniforme i excessivament prima*. A més, el que es valora és la imatge física i els atributs sexuals (hipersexualització).

❌ *Conseqüències en infants i joves*: baixa autoestima, inseguretat, relacions socials insatisfactòries, trastorns de conducta alimentària, etc.

✅ Com podem fer front i *ajudar a les nostres filles i fills*? Com fomentem l'esperit crític davant d'aquestes imatges?

✅ Connecta't al debat amb ponents expertes el *dimarts 9 de març a les 18h*

👉 On? https://www.youtube.com/formacioafesenxarxasantcugat

🙌🏽 Organitza Escoles Coeducatives[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_button caption="Cos i ficció: autoestima i hipersexualització en infants i joves" link="https://drive.google.com/file/d/1T7-5ZGuVVX4VOI-2KxCEMOsTsw3v7JYq/view?usp=sharing" link_target="_blank" align="center" icon_type="etline" icon_etline="et-line icon-documents" icon_size="icon-large"][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Visibilitzem la realitat. Responsabilitzem-nos del canvi"][vc_video link="https://youtu.be/MCAE95Q0fLE" el_width="70" align="center"][vc_empty_space][cmo_image_carousel items="3" images="37426,37427,37430,37429,37428"][/vc_column][/vc_row]