[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ACTE PER LA MARATÓ DE TV3: 17 de desembre.

El diumenge 17/12/17 celebrarem la Marató de TV3 a l’Escola i estem segurs que un cop més l'Escola s'omplirà d'alumnes, famílies i solidaritat. Aquest any, la Marató té per objectiu lluitar contra les malalties infeccioses.

Us podem avançar algunes activitats del PROGRAMA que anirem tancant els dies vinents. RESERVEU-VOS LA DATA!
Hi haurà activitats noves, i una d'elles serà el concert - sopar benèfic que gaudirem el divendres 15 al vespre amb el grup SALTIMBANKYA (Vegeu vídeo).

Us demanem la vostra col·laboració per aconseguir obsequis per a la gran rifa que fem en finalitzar l’acte. En el cas que tingueu obsequis per oferir, podeu enviar un correu electrònic a balmes.ampa@balmes.epiaedu.cat o truqueu a Olga Canet al 93 362 15 30. Recordeu identificar els enviaments amb OBSEQUI MARATÓ, empresa/persona contacte que l’envia i adreça electrònica de contacte. Us adjuntem una carta de presentació per si la necessiteu.