[vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Els nostres objectius són:"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-hand-pointer-o" text_color="#000000"]Generar una oferta educativa de qualitat en temps de lleure que arribi a tots els alumnes de l’Escola, sense distincions i de manera optativa.
Desenvolupar el projecte educatiu de l’Escola a partir de l’educació en el lleure.
Assegurar l’atenció dels infants i joves abans i després de l’horari curricular, facilitant la conciliació de la vida laboral de les mares i pares amb la vida familiar.
Fomentar la pràctica d’activitats esportives i culturals , tot mostrant noves maneres de gaudir del temps de lleure.
Garantir la qualitat en les activitats de lleure i adaptar-les a les necessitats d’alumnes i famílies.
[/cmo_icon_list][vc_empty_space height="10px"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="10px"][cmo_single_image image="14164"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="10px"][cmo_section_header heading="Aquest curs destaquem:" heading_tag="h2"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-hand-peace-o" text_color="#000000"]La nostra proposta ha estat dirigida als alumnes dels 3 als 20 anys (antics alumnes) i també a les famílies.
Hem ofert 13 activitats culturals, 13 d’esportives i 7 de musicals.
Més de 600 alumnes de l’Escola gaudeixen i participen d’aquestes activitats.
Hem sistematitzat la comunicació amb les famílies participants per correu electrònic.
El sistema d’inscripció ha estat telemàtic per agilitzar i evitar omplir papers.
Seguim millorant la formació dels nostres educadors per tal de dotar-los de millors eines per fer millor les activitats.
S'ha ofertat el servei d’acolliment, ludoteca i aula de treball de manera gratuïta, fet que ajuda a les famílies que puguin portar les seves filles i fills a l’Escola a les 7:45 i recollir-les a les 18:00.
[/cmo_icon_list][vc_empty_space height="10px"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="20px"][cmo_single_image image="14163"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="10px"][cmo_section_header heading="A nivell esportiu destaquem:" heading_tag="h2"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_icon_list icon_type="fa" icon_fa="fa fa-hand-paper-o" text_color="#000000"]Tots els entrenadors/educadors tenen formació específica realitzada a la Federació Catalana tant de Basquetbol com de Futbol (comitè Futbol Sala) i alguns cursant estudis relacionats amb esports per acabar dedicant-se professionalment en aquest àmbit.
Hem augmentat el número de practicants i d'equips a Futbol Sala i hem mantingut els de Bàsquet.
En termes de competició, el mateix CEEB enquadra els grups de la lliga que actualment s'està disputant, tenint en compte la classificació dels equips durant el primer trimestre. Aquest fet, fa que els equips juguin amb altres escoles de similar nivell, factor primordial pel seu desenvolupament a l'hora d'assimilar nous conceptes tècnics i tàctics com també a que es juguin partits més igualats.
Respecte als equips de l'escola, ja és el segon curs en que comptem amb alumnes de 1r de Primària que entrenen conjuntament amb els de 2n de Primària. Començar un any abans, beneficia en el sentit que aquests alumnes arriben a 3r de Primària, edat en que ja poden competir, i ja hagin començat a consolidar uns conceptes bàsics per la pràctica de l'esport que han triat.