[vc_row][vc_column][cmo_image_carousel items="2" images="17284,17285,17287,17288,17289,17290,17291,17292"][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

Ja fa un mes que hem anat engegant les diferents activitats de Pastoral de l'escola. Hem començat les sessions de catequesi familiar i ja hem fet un parell de misses familiars (a les que hi sou tots convidats). En la darrera, alguns alumnes de l'escola, van acompanyar la celebració tocant un parell de peces instrumentals. Va ser una bonica iniciativa del professor de l'escola Alfons Casas, que tothom va agrair molt.

A més, hem iniciat un grup de preparació per a la confirmació. Són 7 alumnes de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat que cada tres setmanes es reuneixen. Porten dues sessions de grup, dirigides pel Pau López, i una tercera de tot un matí, en la que van anar amb altres alumnes d'altres Escoles Pies a visitar tot d'institucions de caire social per a reflexionar sobre el compromís que en aquest sentit suposa fer la confirmació.

Finalment, per a celebrar la festa del nostre fundador, els nens i nenes de Primària van baixar a l'església i van conèixer una mica més de prop la vida de Josep de Calassanç a través d'un vídeo i d'una dinàmica portada per l'escolapi Josep M. Rierola. Els de Secundària, a partir del visionament d'uns vídeos, van reflexionar sobre la innovadora proposta que Sant Josep de C. va fer ara fa 400 anys i que ha arribat fins a les nostres escoles d'ara: tots tenim talents i l'escola ha de ser trampolí perquè puguin desenvolupar-se.

Per complementar tota aquesta informació, ho acompanyem de tot un seguit d'imatges de les diferents activitats. Tot plegat, un mosaic de propostes que ens ajuden a complementar la nostra formació humana.