[vc_row][vc_column][vc_column_text]DELEGATS DE CLASSE

A les reunions de pares d’inici de curs hem recollit les dades de les famílies que hi han assistit.

A d'altres l’AMPA no hi ha pogut assistir o les famílies no han pogut venir.

Us adrecem a aquest formulari per recollir les vostres dades pel DELEGAT/DA DE LA VOSTRA CLASSE i en el cas que dubteu si ho heu fet o no, feu-ho si us plau.

Aquestes dades serviran perquè el TEU DELEGAT/DA et pugui posar al dia de diferents temes de l’escola, també gestiona el xat de WhatsApp (si la classe en té, i t’animem a que et presentis si la teva classe té el lloc vacant).

Les tres reunions del curs per a DELEGATS DE CLASSE seran el dl. 12/11/18, dl. 11/03/19 i dl. 27/09/19 totes a les 19.00 h. A la primera reunió podeu venir per informar-vos de la funció de Delegat, resoldre dubtes i acabar-vos de decidir, estarem encantats d’atendre-us.

DADES PEL TEU DELEGAT/ADA

VOLUNTARIS AMPA

Si us podeu implicar puntualment a algun esdeveniment per fer de VOLUNTARI DE L’AMPA, aquest curs posem en marxa la Comissió de Voluntariat per tenir una base de dades de pares i mares que poden disposar el seu temps a la jornada de l’esdeveniment col·laborant amb l’equip de l’AMPA-Escola que l’organitza.

Us aniran informant amb antelació dels esdeveniments i ja informareu sobre la vostra disponibilitat quan s’hagi de celebrar. Engeguem aquesta comissió amb la mateixa il·lusió que les anteriors amb el propòsit que entre tots sigui un èxit. Amb el teu suport ho aconseguirem!

Apunta’t com a VOLUNTARI AMPA, et necessitem!

VULL SER VOLUNTARI/A  AMPA

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]