[vc_row][vc_column][vc_column_text]El dia de carnestoltes, a la classe d'anglès, els alumnes de 3r A vam treballar amb la Sarah, la nostra auxiliar de conversa, com celebren el carnaval a Gran Bretanya. Ens va sorprendre saber que ho fan a l'agost i vam gaudir d'uns vídeos amb una rua amb carrosses i mil i una disfresses. Més tard, la Sarah ens va proposar d'improvisar unes disfresses amb bosses de plàstic i preparar una presentació. Érem grups de tres, on un de nosaltres feia de model i els altres dos de dissenyadors. Van sortir unes disfresses molt creatives i ens ho vam passar molt bé. La nostra teacher, la Montse, ens va fer fotos i vídeos i ho volem compartir amb vosaltres.

Classe de 3r A

This week we have been learning all about Carnival using English Vocabulary. The children taught me all about their own Carnival traditions and we made our own Carnival costumes out of recycled material. The aim was for the students to speak English, plan and produce a costume and to be able to present their costumes to the class. This was following a previous unit where the students learnt all about fancy dress, types of hair and how to describe themselves and others.