[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Benvolgudes famílies,

Estem preparant l’arribada de la novena promoció d’auxiliars de conversa a les escoles que participen en el programa CAPS (Conversation Assistant Programme for Schools). Els auxiliars de conversa són nois i noies per a qui l’anglès és llengua materna i que col·laboren en el projecte multilingüe de les escoles que els han sol·licitat, participant-hi 25 hores per setmana, d’octubre a juny. L’allotjament i manutenció està a càrrec d’una o més famílies vinculades a l’escola. El projecte ha passat dels 11 auxiliars (curs 2009-2010) als més de 360 que finalitzaran aquest any. És, per tant, una experiència d’èxit, i les famílies d’acollida, que obriu casa vostra als auxiliars al llarg del curs, sou un pilar fonamental sense el qual el Programa Auxiliars de Conversa no seria possible.

En el següent enllaç us podeu descarregar en format digital el Family Project, un projecte que us ajudarà a gaudir al màxim de l’experiència d’acollir un auxiliar de conversa: Family Project

Ja que per a molts de vosaltres el Programa d’Auxiliars de Conversa i l’acollida és una experiència nova, l’organització de CAPS - home to home, com a organitzadora del Programa Auxiliars de Conversa, us convoca a una reunió informativa sobre què suposa acollir un/a auxiliar de conversa a casa, amb alguns consells sobre els primers dies per a facilitar la integració de l’auxiliar a la vostra família i, és clar, per donar resposta a tots els dubtes que tingueu.

La sessió tindrà lloc el dimarts 28 de maig  a les  18.30 h  a:

Escola Pia Balmes
C/ Balmes 208

La reunió té caràcter informatiu. Per tant, l’assistència no implica cap compromís d’acollida d’un auxiliar de conversa. Per facilitar la nostra organització, us demanem que ens confirmeu l'assistència abans del pròxim divendres 24 de maig  tot completant el següent qüestionari (no us portarà més d’un minut!):

Confirmar assistència (feu clic aquí.)

Rebeu una salutació cordial,

The CAPS team,

Si no podeu assistir, però estaríeu interessats a rebre informació, us podeu dirigir a la coordinadora del Programa Auxiliars de Conversa de l’Escola Pia Balmes, Montse Muñoz al seu correu:

montserrat.munoz@balmes.epiaedu.cat[/vc_column_text][cmo_single_image image="29292"][/vc_column][/vc_row]