Butlletí Família i Escola
Departament d'Ensenyament
Febrer 2017 #11

Portes obertes als centres

Ja s'ha publicat el calendari per a la preinscripció del curs 2017-2018.

Les jornades de portes obertes que organitzen els centres escolars són una oportunitat per conèixer els seus projectes educatius.

Informeu-vos de les dates a cada centre.

Joves i alimentació

Els trastorns de la conducta alimentària (TCA) preocupen cada vegada més les famílies.

Aquesta guia us pot ajudar a saber si el vostre fill o filla en pateix i com podeu fer-hi front.

Llegiu-ne més

En quines intel·ligències destaquen els vostres fills?

Ja sabeu que hi ha més d'un tipus d'intel·ligència i que es relacionen entre elles. Els jocs que els fills trien, les activitats que els agrada fer o la facilitat que demostren en fer-les us ho poden indicar.

Activitat física

Sou una família activa? Afavoriu que els fills s'impliquin en clubs o associacions esportives? Amb aquesta enquesta podreu conèixer i reflexionar sobre els hàbits familiars relacionats amb l'activitat física.
Llegiu-ne més
Bon ús de les xarxes socials
Els nens i els joves assimilen d'una manera molt natural el seu entorn digital: xategen, tenen blogs, formen xarxes de seguidors de jocs o dels seus nous ídols ("influencers"), comparteixen fotos, música, vídeos... En definitiva, es troben i es relacionen a les xarxes socials.

Aquest mòdul formatiu per a famílies està orientat a reflexionar sobre com promoure que els fills en facin un ús adequat.

Llegiu-ne més
Begudes energètiques (euforitzants o estimulants)
Sabeu què són les begudes energètiques? N'han de prendre, els fills?

Aquestes begudes, sovint adreçades a consumidors adolescents i joves, disminueixen la percepció de la fatiga i no ajuden a recuperar-se del cansament. Cal que sapigueu, també, que aquest tipus de begudes no estan sempre lliures d'efectes secundaris.

Alta | Baixa
Generalitat de Catalunya