Benvolgudes famílies d'Infantil,

A l'escola ja estem començant a preparar la festa de Carnaval i us voldríem informar per tal que ho tinguéssim tot a punt!

És important que guardeu el secret de tot el que passarà durant la setmana i així les vostres filles i fills tindran la sorpresa i l'explicació detallada per part del Rei Carnestoltes.

Enguany Carnaval serà el 24 de febrer i la Rua la farem aquest mateix dia a la tarda, sortirem per la porta principal a les 15.30 h aproximadament. La Rua pujarà per Balmes, continuarà per Marià Cubí, baixarem per Regàs i tornarem a l'escola per Travessera.

Com viurem el Carnaval els nens i nenes d'Infantil?

INFANTIL

• DILLUNS 20 DE FEBRER: A la tarda, tots els nens i nenes d'Infantil i les seves tutores, sortiran al pati a celebrar l'arribada del Rei Carnestoltes!
  • DIMARTS 21 DE FEBRER: Aquest és el dia del new-look. Aprofitarem l’ocasió per modificar el cabell i la cara per aparèixer a l’escola amb un aspecte diferent de l’habitual.
  • DIMECRES 22 DE FEBRER: Vindrem a l'escola amb pijama, bata de dormir o barnús. És important recordar que poseu roba d'abric sota del pijama perquè no passin fred.
  • DIJOUS 23 DE FEBRER: Tots disfressats des de casa! Aquest curs hem pensat que estaria bé celebrar el Dijous Gras. Els nens i nenes d'Infantil i Cicle Inicial esmorzaran plegats al pati. Aquest dia poden portar un entrepà de truita, de botifarra d'ou o una coca de llardons.
  • DIVENDRES 24 DE FEBRER: Rua de Carnaval pels carrers del barri.

Per la Rua cal venir vestits de casa amb:

P3:

• Crancs: Hauran de portar un pantaló, leggings o mitges vermelles i a la part de dalt una samarreta de color vermell. Abans del 14 de febrer hauran de portar guants vermells.
  • Meduses: Hauran de portar un pantaló, leggings o mitges de color blau marí i a la part de dalt una samarreta de color blau marí. Abans del 14 de febrer hauran de portar un barret. Les tutores us ensenyaran un model. Sobretot que sigui de la mida del cap del nen/a.

P4:

• Peix irisat: Poden combinar la part de dalt i la part de baix amb els següents colors: blau cel, blau marí, lila o rosa. Si pot ser sense estampats.
  • Submarinistes i bussejadors: Hauran de venir tots vestits de negre. Abans del 14 de febrer hauran de portar un passamuntanyes negre i unes ulleres de bussejar.
  • Sirenes: Totes de blanc o totes de rosa amb màniga llarga i millor sense estampats a la part de dalt i leggings o mitges a la part de baix. Abans del 14 de febrer hauran de portar una diadema de roba elàstica de qualsevol color i un collaret qualsevol.
  • Rei Neptú: Tot de blanc amb màniga llarga i millor sense estampats a la part de dalt i mitges o leggins a la part de baix. Abans del 14 de febrer hauran de portar una perruca i una barba de Neptú.

P5:

• Pirates: Hauran de portar pantalons, leggings o mitges negres o fosques. Als peus hauran de portar botes (poden ser de pluja).
  • Capitans de vaixell: Hauran de portar un pantaló llarg fosc (blau marí o negre) i samarreta o jersei de màniga llarga de color blau marí. No hi ha problemes si té dibuixets.
  • Estrelles de mar: Hauran de portar roba fosca. Pantaló i jersei negre o blau marí.

Recordeu que aquest curs no caldrà signar una autorització per sortir a la Rua, atès que ja vàreu signar una autorització per a les sortides a peu, prop de l'escola.

Us volem també recordar que el divendres 24 de febrer després de la Rua de Carnaval és molt possible que la porta per sortir, s'obri una mica més tard del que és habitual.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]