Benvolgudes famílies,

Abans de finalitzar el primer trimestre, us voldríem convidar a una Classe Oberta de les Activitats Extraescolars dels vostres fills i filles.

L’hora de convocatòria és una mica més tard de l’inici de l’activitat per tal que puguem estar còmodes tant els infants, com les famílies i els educadors/es. D’aquesta manera, podreu veure un petit tast de tot allò que han estat aprenent aquest primer trimestre.

Recordeu també que podeu venir acompanyats de germans, avis, amics... Després d’aquesta classe podreu aprofitar per parlar amb l’educador/a.
  • NATACIÓ: dimarts 12 de desembre de 17.15 a 18 h (a la piscina de l'Esportiu Sant Miquel, c/Muntaner 166). Preguem només dos familiars per infant.
  • SENSIBILITZACIÓ MUSICAL: de 17.15 a 18 h (a l'aula de música de l'entresòl).
    • P3: dijous 14 de desembre
    • P4: dilluns 11 de desembre
    • P5: dimecres 13 de desembre
  • ALOHA: dijous 14 de desembre de 18.30 a 19 h (aula de Primària al 2n pis).
  • ESCOLA ESPORTIVA: de 17.15 a 18 h (al gimnàs).
    • Dilluns 11 de desembre
    • Dijous 14 de desembre
  • GIMNÀSTICA RÍTMICA: dimecres 13 de desembre de 18 a 18.30 h (al gimnàs).
  • EDUCART: dilluns 11 de desembre de 18 a 18.30 h (a la sala de psicomotricitat).