[vc_row][vc_column][vc_column_text]Després d'un curs amb moltes restriccions, hem pogut gaudir d'uns dies amb les companyes i companys a l'aire lliure i envoltats d'un entorn natural.

Hem realitzat moltes activitats dinàmiques i engrescadores: tir amb arc, escalada, bicicleta, cursa d'orientació, piscina i jocs de nit.

Ens ha visitat el pare escolapi Josep Maria Rierola que, com cada any, ens ha vingut a fer una petita reflexió.

El temps ens ha acompanyat i hem pogut disfrutar de l'entorn tan privilegiat de La Cerdanya, realitzant totes les activitats programades.

La implicació de l'equip de monitoratge ha fet que l'alumnat de 6è hagi gaudit plenament de les activitats, adaptant-se a les diferents necessitats.