[vc_row][vc_column][vc_column_text]Hola famílies,

Us adjuntem el document amb les coses per portar a les colònies.

Benvolgudes famílies dels alumnes de 1r de Primària fins a Batxillerat. Amb aquesta carta us volem presentar les primeres Convivències del Centre d’Esplai Foc Nou d’aquest curs.

Com ja sabeu, Foc Nou el formem un grup d’alumnes i exalumnes de l'Escola que treballem de forma voluntària i que oferim als vostres fills i filles un espai d'educació en el lleure. A les Convis, els nois i noies, tenen l'oportunitat de conèixer-se en un àmbit diferent al de l'escola i, a través del joc i de les relacions personals que genera la convivència, poden seguir descobrint, a poc a poc, el món que els envolta i del qual formen part. És un espai d’aprenentatge, sí; però per als nens i nenes que en participen és, sobretot, l’oportunitat de passar-s’ho d’allò més bé, i de gaudir de tres dies plens d’aventures i emocions.

1. Aquest cop marxarem els dies 27, 28 i 29 d’octubre a la casa de colònies Els Arcs, a Santa Pau (La Garrotxa).
SORTIDA: divendres 27 a les 18.00 h des de la porta de l'escola (cal ser-hi 20 minuts abans per passar llista i cal portar el sopar de divendres en una bossa a part).
TORNADA: diumenge 29 a les 18.30 h a davant de l'escola.
PREU: que inclou pensió completa, transport i material dels tres dies és de 66 €.

Per inscriure's només cal que el vostre fill/a porti l'autorització que us adjuntem al despatx de Foc Nou (segon pis per l’escala petita). Un cop acceptada l’autorització, es domiciliarà el pagament de forma automàtica pel compte habitual dels rebuts de l’Escola el mes de novembre.

Recordem que les convivències trimestrals estan destinades a nens/es ja participants dels grups setmanals de Foc Nou.

Us informem que el termini d’inscripció finalitza el 13 d’octubre. Agrairíem que ens informéssiu de qualsevol baixa abans de marxar per no realitzar la domiciliació i sobretot per poder donar la plaça a un altre nen o nena.

Estem a la vostra disposició per qualsevol consulta que vulgueu fer-nos a balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat.
Cordialment,