[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolgudes famílies dels alumnes de 1r de Primària fins a 4t d'ESO:

Us volem presentar les Convivències de Setmana Santa de Foc Nou.
Com ja sabeu, Foc Nou el formem un grup d’alumnes i ex-alumnes de l'Escola que treballem de forma voluntària i que oferim als vostres fills i filles un espai d'educació en el lleure. A les Convis, els nois i noies tenen l'oportunitat de conèixer-se en un àmbit diferent a la mateixa escola i, a través del joc i de les relacions personals que genera la convivència, poden seguir descobrint, a poc a poc, el món que els envolta i del qual formen part. És un espai d’aprenentatge, sí; però per als nens i nenes que en participen és, sobretot, l’oportunitat de passar-s’ho d’allò més bé, i de gaudir de tres dies plens d’aventures i emocions.
Aquest cop marxarem els dies 9,10,11 i 12 d’abril a la casa de colònies Ítaca (Arenys de Mar).

• SORTIDA: diumenge 9 a les 9.00 h a l'estació de Renfe de Plaça Catalunya (quedem davant la
    porta principal de l’Apple Store).
  • TORNADA: dimecres 12 a les 18.30 h al mateix punt de trobada.
  • PREU: 120 € (inclou pensió completa, transport i material dels quatre dies).

Per inscriure's només cal que ens envieu al correu electrònic de Foc Nou l’autorització emplenada, signada (per les dues cares, molt important!)

Un cop acceptada l’autorització, es domiciliarà el pagament de forma automàtica pel compte habitual dels rebuts de l’Escola el mes de maig.
Agrairíem que ens informéssiu de qualsevol baixa abans de marxar per no realitzar la domiciliació i sobretot per poder donar la plaça a un altre nen/a.

La data límit per avisar d’alguna baixa és dimecres 5 d’abril; en cas de no notificar-la (a no ser que siguin casos excepcionals) es realitzarà la domiciliació.

Estem a la vostra disposició per qualsevol consulta que vulgueu fer-nos a balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat

Cordialment,