DIA A L’ESCOLA: avui ens han visitat els menuts de les llars d’infants Balmes Pi i Dintell
rsz_1img_9546
L’Escola Pia Balmes té el plaer d’acollir durant vuit matins els menuts de dos anys de les Escoles Bressol que treballen amb il·lusió i constància des de fa molts anys pels infants del nostre barri: MainadaTusetKasperleNeptúRiallesPeggyBalmes Pi i Dintell.
Aquesta activitat mostra una escola de “grans” en ple funcionament i amb activitats pensades per als més menuts i així posar el nostre granet de sorra per facilitar l’adaptació d’una etapa tan bonica com és la de 2 a 3 anys que inicien el curs vinent.
Un dels moments més bonics que vivim durant aquests matins és quan es retroben nens i nenes de l’Escola Pia Balmes amb les seves educadores de les llars d’infants.
Gràcies per la vostra visita!

Llars d'infants Balmes Pi i Dintell

Llar d'infants Peggy