OSLC
CF-B
EDUCADORS DE PEL·LÍCULA
Repensar l'educació a través del cinema
El mestre i escriptor Jaume Cela condueix aquest cicle adreçat a docents i famílies que vulguin reflexionar sobre l’educació tant en l’entorn escolar com familiar. Les 5 sessions partiran de la projecció d’una pel·lícula per obrir el debat entre un pedagog expert i el públic assistent.Activitat reconeguda pel Departament d'Ensenyament segons la resolució del 21-6-2017
CONFERÈNCIA
Educar des de les oportunitats. La professora d’història, amb Maria Jesús Comelles
Dilluns 17 de juliol, a les 10 h
La pel·lícula La professora d’història, que en el debat posterior es debatrà amb l’educadora Maria Jesús Comellas, ens permetrà reflexionar sobre la importància de confiar en els alumnes, el sentit de l’educació.
Som el que ens ensenyen. De tal pare, tal fill, amb Jaume Funes
Dimarts 18 de juliol, a les 10 h
La pel·lícula De tal pare, tal fill, que debatrem amb Jaume Funes, ens permet reflexionar sobre com la nostra manera de ser i les nostres creences fan que eduquem els fills d’una manera determinada.
Quan la vida ens fa de mestra. La família Bélier, amb Eva Bach
Dimecres 19 de juliol, a les 10 h
La pel·lícula La familia Bélier i el debat amb l’educadora Eva Bach ens permetran reflexionar sobre com la vida ens educa i com l’adolescència és una etapa per descobrir els talents i fer realitat els somnis.
Les circumstàncies que ens eduquen. Captain Fantastic, amb Alba Castellví
Dijous 20 de juliol, a les 10 h
La pel·lícula Captain Fantastic, que debatrem amb l’educadora Alba Castellví, ens permetrà reflexionar sobre com ens eduquen les circumstàncies. Des de com afrontem les situacions i com ens adaptem, fins a com sobreprotegim o no els fills i com els infants poden desenvolupar el sentit crític.
Usos i abusos d’internet. Homes, dones i infants, amb Jordi Bernabeu
Divendres 21 de juliol, a les 10 h
La pel·lícula Homes, dones i infants, que en el debat posterior es tractarà amb l’educador Jordi Bernabéu, ens permetrà parlar sobre com podem educar i acompanyar en el món tecnològic.
ABONAMENT DE 5 SESSIONS: 16 €
SESSIÓ INDIVIDUAL: 4 €
Facebook Twitter Instagram Youtube
OSLC

© Fundación Bancaria Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, “la Caixa”. Tots els drets reservats.