Escola a casa secundària (ESO i Batxillerat)

L'organització pedagògica en cas de confinament parcial.

En cas que un grup de convivència hagi de fer quarantena.

1. El grup seguirà fent l’horari habitual (presencial).
  2. Treballarem amb les diferents plataformes habituals que es fan servir a les diferents matèries (Classroom, Site, Science Bits Moodle, tutorials) i a través de l’aplicació Meet.
  3. Des de l’inici de curs, els docents hem treballat amb aquestes plataformes digitals des de totes les assignatures per tal de preparar l’alumnat en cas de confinament.
  4. Les activitats curriculars de l’Escola a casa donaran continuïtat al treball que es realitzava a l’escola potenciant les activitats que tenen un enfocament més competencial.
  5. Durant la classe virtual treballarem de la mateixa manera que a l’aula, combinant explicacions amb la realització d’exercicis, correcions, posades en comú.
  6. Depenent del moment en què es produeixi el confinament/aïllament, l’equip docent pot optar per iniciar un tema que sigui més idoni per ser treballat a través de la modalitat online.
  7. El professorat registrarà els assistents a totes les classes per poder fer un seguiment precís de l’alumnat, per una o altra raó, no segueix les activitats de l’escola a casa.
  8. Algunes d’aquestes activitats han de ser recollides i valorades pel professorat i tornar a l’alumnat la valoració del treball realitzat i , si és possible, un comentari valoratiu.
  9. Serà important establir uns criteris de valoració de la participació de l’alumnat i de seguiment del seu treball a més del registre d’assistència, per això s’informarà a les famílies que l’alumnat s’ha de connectar amb la càmera activada per tal que el professorat pugui veure quina és la seva actitud de treball a classe.
  10. Els tutors i tutores es comunicaran diàriament amb els grups-classe (acolliment tutorial a les 9h a través del classroom de tutoria) i estaran atents i atentes a qualsevol requeriment que l’alumnat i/o famílies puguin fer.

TASQUES, FEINES, DUBTES I ACOMPANYAMENT DE L'ALUMNAT

Per poder accedir a les feines a fer durant aquests dies cliqueu en el curs del vostre fill o filla. Podeu contactar amb el tutor/a a través del seu correu electrònic i per fer el seguiment acadèmic podeu entrar a Educamos.

ESO

Teniu tota la feina disponible als enllaços habituals de Google Classroom. Contacte: pau.baya@balmes.epiaedu.cat , ferran.perera@balmes.epiaedu.cat , gloria.fajula@balmes.epiaedu.cat

Teniu tota la feina disponible als enllaços habituals de Google Classroom. Contacte: montserrat.lari@balmes.epiaedu.cat , remei.fuste@balmes.epiaedu.cat , anna.mur@balmes.epiaedu.cat

Teniu tota la feina disponible als enllaços habituals de Google Classroom. Contacte: griselda.serra@balmes.epiaedu.cat , gloria.parareda@balmes.epiaedu.cat , david.estrades@balmes.epiaedu.cat