Escola a casa secundària (ESO i Batxillerat)
L'organització pedagògica en cas de confinament parcial.
En cas que un grup de convivència hagi de fer quarantena.
- El grup seguirà fent l’horari habitual (presencial).
- Treballarem amb les diferents plataformes habituals que es fan servir a les diferents matèries (Classroom, Site, Science Bits Moodle, tutorials) i a través de l’aplicació Meet.
- Des de l’inici de curs, els docents hem treballat amb aquestes plataformes digitals des de totes les assignatures per tal de preparar l’alumnat en cas de confinament.
- Les activitats curriculars de l’Escola a casa donaran continuïtat al treball que es realitzava a l’escola potenciant les activitats que tenen un enfocament més competencial.
- Durant la classe virtual treballarem de la mateixa manera que a l’aula, combinant explicacions amb la realització d’exercicis, correcions, posades en comú.
- Depenent del moment en què es produeixi el confinament/aïllament, l’equip docent pot optar per iniciar un tema que sigui més idoni per ser treballat a través de la modalitat online.
- El professorat registrarà els assistents a totes les classes per poder fer un seguiment precís de l’alumnat, per una o altra raó, no segueix les activitats de l’escola a casa.
- Algunes d’aquestes activitats han de ser recollides i valorades pel professorat i tornar a l’alumnat la valoració del treball realitzat i , si és possible, un comentari valoratiu.
- Serà important establir uns criteris de valoració de la participació de l’alumnat i de seguiment del seu treball a més del registre d’assistència, per això s’informarà a les famílies que l’alumnat s’ha de connectar amb la càmera activada per tal que el professorat pugui veure quina és la seva actitud de treball a classe.
- Els tutors i tutores es comunicaran diàriament amb els grups-classe (acolliment tutorial a les 9h a través del classroom de tutoria) i estaran atents i atentes a qualsevol requeriment que l’alumnat i/o famílies puguin fer.