[vc_row][vc_column][vc_column_text]El passat dimecres 18 de gener, els alumnes de 2n de Batxillerat de la nostra escola van acabar el seu Treball de recerca amb la seva exposició davant d'un tribunal format per 3 o 4 professors del claustre de Secundària.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_image_box image="10130"][/cmo_image_box][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_column_text]

Els alumnes van disposar de 10 minuts per demostrar la seva capacitat comunicativa per explicar de manera sintètica el contingut del seu treball, posant èmfasi en els objectius que s'havien proposat, la metodologia que han fet servir i les conclusions a què han arribat amb la seva recerca. A continuació, el tribunal disposa també de 10 minuts per formular als alumnes preguntes que tenen la finalitat d'aclarir algun concepte i que s'hauran de respondre de manera clara i concisa, o de fer-ne algun comentari. Amb aquest treball, els alumnes apliquen els aprenentatges que han adquirit durant tota la seva escolarització i, alhora, desenvolupen i consoliden les seves capacitats per a la recerca, l'exposició d'arguments i l'expressió, sempre acompanyat del seguiment del seu tutor/a.  És per tant, un element per a determinar si l'estudiant ha après a treballar de forma autònoma, si ha sabut administrar-se el temps disponible, si ha sabut organitzar-se les tasques a fer i ha aconseguit els objectius que s'havia proposat.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Des de l'escola volem deixar constància de l'esforç, la dedicació, la il·lusió i la feina ben feta de la majoria dels nostres alumnes durant l'elaboració del seu Treball de recerca. Any rere any ens sorprenen i ens en fan sentir orgullosos.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]