[vc_row][vc_column][vc_column_text]QUI SOM?

Som l’ esplai dins l’ Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes de l’escola que treballem de forma voluntària per oferir als nens i nenes un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure en els nois i noies de l’Escola Pia Balmes els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia. També pertanyem a la federació d’esplais del MCECC (Moviment de Centres d’Esplais Cristians Catalans).

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal divendres, convivències trimestrals i campaments Setmana Santa i Estiud9.

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el   projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS.    Aquests comprenen els 5 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre, vivim amb més il·lusió les ACTIVITATS presentades pels monis!

GRUPS i HORARIS

Per tal de compaginar de la millor manera possible els grups amb l’ equip de monitors/es actuals, hem introduït novetats en la distribució dels cursos de més edat. Els grups d’aquest curs són:

GUSPIRES (1r i 2n de Primària) de 16.45 a 19.00h.

ESPURNES (3r i 4t de Primària) de 17.00 a 19.00h.

FLÈNIX (5è, 6è de Prim. i 1r d’ESO) de 17.00 a 19.00h.

DRACS (2n, 3r i 4t d’ESO) de 17.15 a 19.15h.

FUTCAT (Batxillerat). Aquest grup està pensat per a preparar les i els joves a ser monitors/es de l’esplai.  L’horari es pactarà un cop creat el grup.

EQUIP DE MONITORS/ES curs 2017-18

Mar Batlle, Mar-Galadriel Jiménez,  Carles Fuentes, Ia Thomas, Clàudia Guerrero,  Gerard Pascual, Laia Millán, Víctor Arabí, Núria Serra, Pol Batlle, Elvira Barnadas, Sergi Bogatell, Lidia Montiel, Ariadna Machado, Oriol Massó, Gerard Gogay.

COM INSCRIURE'T?

Per inscriure els vostre fills/es en els grups setmanals del Centre d’Esplai Foc Nou heu d’omplir la següent butlletaentregar-la abans del dia 28 de setembre. Podeu deixar-la en el ponedor de Foc Nou a la porteria de l’Escola o enviar-la signada i escanejada al correu electrònic

balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat.

Us informem que aquest curs la quota de Foc Nou és de 75 € per tot l'any. Estan repartits en tres quotes de 25€ que es facturaran respectivament en el rebut d'escola en els mesos de novembre, febrer i abril; amb un cost de matriculació de 15'50 si només us apunteu a Foc Nou. A part es facturaran 8 € extres destinats a cobrir el cost dels nous foulards per a aquest curs. En cas que alguna família ja disposi de l’antic foulard i no vulgui el nou, només haurà de retornar-lo en el despatx de Foc Nou al 2n pis darrere el teatre o qualsevol dia de grups. Llavors es retornaran els 8 € en efectiu. Tingueu en compte que per venir a grups s’ha de disposar almenys d’un dels dos foulards.

Per últim recordeu que grups comença el divendres 6 d’octubre. Aquest mateix dia a les 18:30h farem la REUNIÓ INFORMATIVA D’INICI DE CURS a la sala d’actes de l’escola. Aquesta reunió està oberta a totes les famílies de l’escola, però és d’especial interès per a aquelles que formaran part de Foc Nou al llarg d’aquest curs. Us hi esperem![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]