[vc_row][vc_column][vc_column_text]

La temporada 2010-2011 vam iniciar una nova etapa del Grup de Teatre de l’escola. Uns érem ja “històrics” però en aquesta temporada es van incorporar moltes persones vinculades a l’escola: professors, mares, pares, alumnes, amics... Aquests amants del teatre som els que avui formem el grup Pia 2.5 de l’escola. Les portes sempre estan obertes a noves incorporacions, a tots aquells que volgueu gaudir d’una bona estona fent teatre perquè ens ho passem molt bé! Durant aquests darrers anys hem tingut algunes baixes però també noves incorporacions. Actualment som 14 membres.

Feta aquesta petita presentació, us fem saber que aquesta temporada 2017-2018 tenim dos projectes en marxa: “Cavalcada de Reis” i “T’estimo, ets perfecte, ja et canviaré”

Per les dates de gener 2018 volem estrenar “Cavalcada de Reis”. Una família i amics queden a casa del iaio per veure “passar” la Cavalcada de Reis i després sopar junts. Però no només “passa” la Cavalcada, hi “passa” de tot ! Aquest és un macro projecte on hi participem tots els membres del grup. Una comèdia molt esbojarrada, amb molt ritme i amb molta participació d’extres i també del públic. Volem que sigui una festa per a tots i que serveixi de cloenda de les festes de Nadal.

Després ens centrarem en l’obra “T'estimo, ets perfecte, ja et canviaré”. En aquesta ocasió ens atrevim amb un musical i això té molts reptes afegits. Aquesta obra els té tots! És divertida, mordaç, amb coreografies molt treballades... cantar i ballar… gens fàcil… un gran projecte! Encara, però, no tenim data d’estrena. Us mantindrem informats.

Per tot això us animem a fer teatre, a apuntar-vos, a venir-nos a veure, a deixar-vos anar, a passar-ho bé. Veniu amb nosaltres a fer teatre! Si esteu interessats, us podeu adreçar al mail  jtortajada@uoc.edu