La intel·ligència de les emocions. Projecte compartit

La Berta Martí, alumna de la nostra escola de 2n de Batxillerat, està fent el seu treball de recerca sobre “La intel·ligència de les emocions”.

Ens va proposar fer una intervenció a la nostra classe amb diverses activitats. L’objectiu era que els nens i nenes de primer sabessin identificar diferents emocions i en quins moments apareixien. Vam relacionar les emocions amb fets quotidians i per acabar ens vam adonar com un fet concret pot fer-nos expressar una emoció diferent depenent del context, situació, persona, etc.

També vam triar situacions o coses que no ens agradaven i amb l’ajut dels companys vam trobar solucions per a aconseguir que el que és negatiu es convertís en quelcom positiu.

Creiem que hem après una mica més a identificar i gestionar les nostres pròpies emocions.

Berta, gràcies per fer-nos participar en el teu treball de recerca.

Nens i nenes de 1r A