[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][vc_column_text]

A 1r d'ESO estem fent un itinerari d'aprenentatge que ha tingut com a uns dels productes una exposició de la situació dels refugiats arreu del món. Ha estat una feina on les noies i nois hi han posat molta il·lusió i molta feina. Però el millor de tot ha estat que els ha generat molta il·lusió per seguir endavant amb l'itinerari i encarar el repte que ens queda d'aquí a final de curs.

[/vc_column_text][cmo_section_header heading="I ARA QUÈ?" heading_tag="h3"][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_video link="https://www.youtube.com/watch?v=dw8Tpjz6qdM&feature=youtu.be"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]

Treballant l'itinerari hem descobert la situació de molts nens i nenes que han hagut de marxar de casa seva i, concretament, hem conegut la situació de molts d'aquests nens als camps de refugiats de Grècia. Amb la col·laboració de l'ONG "Amb les teves mans" i de la Comissió de Refugiats de l'Escola, ens hem proposat fer arribar aquest estiu tota l'ajuda que estigui al nostre abast. Per això, aquests propers dies farem una recollida de material i de diners que aquest estiu  portaran a Grècia diversos voluntaris (entre ells els nostres companys Víctor Roig i Pau López).
Aquesta recollida la faran els membres de la Comissió de Refugiats aquest divendres i dissabte a la Jornada Esportiva d'Extraescolars i tota la setmana vinent a la porteria de l'Escola.

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][cmo_section_header heading=" Per tal de fer front a les demandes concretes que ens han fet arribar, recollirem els següents productes:" heading_tag="h3" separator_style="separator-none" text_alignment="text-left"][cmo_icon_list icon_type="linecons" icon_linecons="vc_li vc_li-truck" icon_color="#000000"]Material higiènic: compreses, gel de dutxa i desodorant.
Menjar (proteïnes): llaunes (no pots) de tonyina i musclos.
També vendrem uns cupons per col·laborar en la compra d'ous i pollastres, que es farà un cop arribem a Grècia. Amb 1 € es pot comprar una dotzena d'ous, i amb 3 € col·laborarem en la compra d'un pollastre. Aquests cupons es vendran durant la jornada esportiva d'extraescolars i a la porteria en horari de sortida de la tarda (17-17.30 h).[/cmo_icon_list][cmo_image_carousel items="2" images="14416,14417,14418,14419,14420,14421,14422,14423,14424,14425,14426,14427,14429,14430,14431"][/vc_column][/vc_row]