[vc_row][vc_column width="1/2"][vc_column_text]Els Esportistes, les Tortugues Marines i les Estrelles hem marxat de colònies!

El dimarta passat vam arribar a l’escola amb una gran motxilla plena d’il.lusions i nervis! Marxàvem de colònies! Desprès d’acomiadar-nos de les famílies i un viatge en autocar, vam arribar a la que seria la nostra casa durant dos dies, Can Montcau, situada a la Roca del Vallès.

Vam arribar i vam deixar les nostres motxilles i vam esmorzar per carregar forces, que havíem d’anar a preparar les nostres habitacions! Cadascú de nosaltres va escollir la llitera on volia dormir, vam preparar el llit i endreçar tot allò que havíem portat: el necesser, el pijama, la roba…quina feinada! Però amb ajuda dels uns i els altres, ho vam fer perfecte!

Desprès de jugar una estona i conèixer més l’entorn, ens vam estampar una samarreta d'un conill i vam anar a veure els conills que tenen a la granja. A la tarda, ens esperaven un munt de jocs i sorpreses! Ens vam posar el banyador i vam fer una gimcana de jocs d'aigua súper divertida, on ens vam poder refrescar una mica! Al vespre, vam anar a sopar per carregar les piles!

A la nit, els monitors ens van explicar un conte molt bonic d'una fada que vivia en aquell bosc i que havia perdut molts conills, ens demanava la seva ajuda per trobar-los. Així que, dit i fet! Vam sortir amb els nostres lots a trobar els conills i en vam trobar 81! Una vegada més ho vam aconseguir! Ara tocava dormir, que l’endemà havíem de visitar la granja i necessitàvem descansar! Pijames, dents rentades i a dormir!

Ja era dimecres, hora de llevar-se, recollir motxilles i anar a esmorzar! Amb la panxa ben plena, vam fer un recorregut per tota la granja veient un munt d'animals: porcs, vaques, ànecs i oques, galls i gallines, paons, ases, una euga, pollets... Fins i tot vam munyir una vaca!

Després de dinar, tocava acomiadar-se dels monitors/es i de la casa… havia arribat el moment, així que vam ballar l’última dansa i ens vam dir adéu! Mai oblidarem totes les aventures viscudes! De ben segur, que la nostra motxilla tornava més carregada, però aquesta vegada, venia plena d’emocions, aprenentatges, vivències i un munt d’amics i amigues amb els que hem pogut compartir aquesta màgica experiència!