[vc_row][vc_column][vc_column_text]Ens plau comunicar-vos i compartir amb vosaltres que el Departament d’Educació ha publicat, en data 27 de febrer del 2019, una resolució en el que reconeix a 186 centres de Catalunya pels seus projectes d’innovació pedagògica.

La nostra Escola ha estat un centre reconegut pel projecte d’innovació  SUMMEM. Per això volem felicitar a tot el professorat, als equips educatius, a l’equip motor i equips pilots. Gràcies també a l’equip directiu i a les coordinacions d’etapa i de treball cooperatiu. I també agrair la coordinació i suport de l’àrea pedagògica de l’Escola Pia de Catalunya.

Un dels reptes que tenim és que aquest projecte sigui ben conegut i apreciat per les famílies i l'anirem compartint amb diferents accions: obrint les aules fent visites als itineraris, lliurant el nostre llibre SUMMEM, convidant-vos a les exposicions puntuals com la del passat divendres dia 15 a Gal·la Placídia amb el QUE BÉ QUE VIUS!, i estem preparant una exposició de tots els itineraris per gaudir durant el proper Fem Festa del 2 de juny.

Volem agrair als alumnes per la seva implicació, a l'equip educatiu per impulsar aquest canvi i a totes les famílies per la vostra confiança en tot aquest procés d'implementació.

SEGUIMENT DEL SUMMEM

Podeu seguir les notícies del SUMMEM a la nostra  WEB  i a les xarxes socials amb el  #SUMMEMEPB[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="27932"][/vc_column][/vc_row]