[vc_row][vc_column][vc_column_text]L’Escola Pia de Catalunya està present al Saló de l’Ensenyament 2017 amb tota la seva oferta de Formació Professional i Batxillerats, molt lligada tant a la tecnologia com als serveis, a les persones i l’oci. A més és la institució capdavantera en l’oferta de graus d’especialització en Esports i Activitats a la Muntanya. També manté una política molt forta de relació amb les empreses, tenint en l’actualitat més de 2.000 convenis de pràctiques i un servei de borsa de treball.
En el cas dels videojocs, i davant la realitat d’un sector en plena efervescència a Catalunya, des d’Escola Pia es va veure la necessitat d'oferir uns estudis de formació professional molt específics davant un panorama on tota l’oferta és universitària. De fet oferim pràctiques a través de ViOD Games Studio, empresa de la mateixa institució que col·labora, entre d’altres, amb l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya. D’altra banda la formació professional dels centres de l’Escola Pia de Catalunya continua sent tant el referent en estudis d’esports, per formar professionals de muntanya i escalada, com també de conducció d’activitats físico-esportives al medi natural.
L’oferta en formació d’esports d’hivern es divideix en tres grans modalitats esportives: l’esquí alpí, el surf de neu i l’esquí de fons. Es treballa en cursos intensius, en formats adaptats a les necessitats dels alumnes, amb estades als Alps i la col·laboració de l’escola de Font Romeu.
Des de l’Escola Pia també es dóna una importància cabdal a la formació d’educadors i educadores. És la seva raó fundacional i és un dels referents estatals i mundials en aquest àmbit. Per això es fa un grau en Educació Infantil amb programes específics de treball amb infants de 0 a 6 anys, d’educador en activitats d’oci i temps de lleure, en ludoteques, biblioteques, casals, esplais, o cases de colònies. Aquests estudis també permeten fer de suport al mestre en el segon cicle d'Infantil.
Finalment l’Escola Pia de Catalunya manté una potent oferta en àmbits com el màrqueting, la gestió administrativa i de finances o la infermeria.[/vc_column_text][vc_empty_space height="15px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/3"][vc_empty_space][cmo_single_image image="11700"][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="11702"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_empty_space][cmo_single_image image="11703"][/vc_column][/vc_row]