[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per convidar-vos a participar a l'acte solidari per a la Marató del proper diumenge 18 de desembre, de 10.30 a 13.30 h, que estem preparant la comissió AMPA - ESCOLA.

Esperem la vostra assistència i participació un cop més, per gaudir d'un matí amb activitats pels nostres fills amb un objectiu solidari.

Estem enllestint el programa i a mesura que tanquem les activitats us ho informarem.

QUÈ PODREM FER?

Gaudir d'una XOCOLATADA, jugar a BÀSQUET en un campionat espontani que organitzarem a mesura que arribeu, jugant menuts i adults o menuts sols. També farem un concurs 2'BALL de bàsquet per esbrinar qui és el millor llançador del dia!

Podrem fer-nos fotos amb disfresses al PHOTOCALL de Foc Noutaller de CARES PINTADES, veure l'exhibició de GIMNÀSTICA RÍTMICA i HIP HOP  de les alumnes de l'Escola i el CONCERT de les CORALS de PRIMÀRIA MUSICAL. I si tenim gana? tot el matí podràs gaudir d'esmorzars solidaris elaborats per FOC NOU.

Per acabar, la gran RIFA DE REGALS que cada any ens porta sorpreses!

Recordeu que podeu donar obsequis de les vostres empreses/botigues per a la Rifa. Poseu-vos en contacte amb el vostre Delegat de classe o envieu mail a balmes.ampa@balmes.epiaedu.cat
[/vc_column_text][cmo_image_box image="8953"][/cmo_image_box][/vc_column][/vc_row]