[vc_row][vc_column][vc_column_text]Al DAM VIOD de l'escola hem organitzat una ponència amb dos exalumnes del Cicle Formatiu per conèixer com ha sigut la seva experiència després del cicle.

El Víctor Canas i Lluís Samper ens han explicat com han dut a la pràctica el seu projecte d'emprenedoria amb el joc  NEONWALL. Gràcies al guiatge i consell d'alguns professors del cicle van anar definint millor el videojoc. Han detallat les fases del projecte a través de vídeos de triller que mostren l'evolució física i mecànica del joc, i l'ampliació de plataformes des de l'online, mòbil i Nintendo Switch. La seva bona organització interna repartint les tasques, centrant-se en la distribució per consola, dissenyant un bon projecte GDD, han ajudat a fer créixer les vendes i el nombre de jugadors.

L'autoanàlisi, l'estudi i el treball en equip han estat claus per iniciar l'experiència professional.

Els felicitem i encoratgem per seguir endavant![/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_image_carousel items="2" images="27301,27302,27303"][/vc_column][/vc_row]