NEONWALL: Coneixem l’experiència professional de dos dels nostres exalumnes

Al DAM VIOD de l’escola hem organitzat una ponència amb dos exalumnes del Cicle Formatiu per conèixer com ha sigut la seva experiència després del cicle.

El Víctor Canas i Lluís Samper ens han explicat com han dut a la pràctica el seu projecte d’emprenedoria amb el joc  NEONWALL. Gràcies al guiatge i consell d’alguns professors del cicle van anar definint millor el videojoc. Han detallat les fases del projecte a través de vídeos de triller que mostren l’evolució física i mecànica del joc, i l’ampliació de plataformes des de l’online, mòbil i Nintendo Switch. La seva bona organització interna repartint les tasques, centrant-se en la distribució per consola, dissenyant un bon projecte GDD, han ajudat a fer créixer les vendes i el nombre de jugadors.

L’autoanàlisi, l’estudi i el treball en equip han estat claus per iniciar l’experiència professional.

Els felicitem i encoratgem per seguir endavant!