[vc_row][vc_column][vc_column_text]Núria Marcet Hauk, alumna de l'Escola, ha estat premiada en la XX edició dels Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull amb el Premi en la categoria Ciències Socials de la Universitat Ramon Llull pel seu treball de recerca: “Zooteràpia i addiccions”.

L'acte de lliurament del premi tindrà lloc el proper dimecres 26 de maig, a les 18.00 h. a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia-URL.

Felicitats Núria!![/vc_column_text][vc_empty_space height="48px"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]

Zooteràpia i Addiccions

Sempre m’ha fascinat l’efecte que tenen els animals sobre les persones. Vaig descobrir la zooteràpia – l’ús d’animals amb finalitats terapèutiques – quan em vaig adonar que una amiga meva era drogoaddicta. El seu estat em va preocupar molt i em va despertar la voluntat d’ajudar no només a ella, sinó a qualsevol drogoaddicte o víctima potencial de les addiccions en general.

Tutora: Marta Hernández

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image image="38741"][/vc_column][/vc_row]