[vc_row][vc_column][vc_column_text]La Roser Batalla, mestra del Departament d'Orientació de la nostra escola,  va fer el divendres 3 de maig una xerrada a l'alumnat de primer i segon de Magisteri a la Universitat Abat Oliba.

En el marc del Seminari "Paraules de mestre" va descriure per una banda, la seva trajectòria vital en el món de l'educació i de l'ensenyament aprenentatge, i per una altra banda, va fer una reflexió sobre la realitat a l'aula i les dificultats d'aprenentatge dels i les alumnes. També va descriure la tasca del Departament d'Orientació, les necessitats tractades i el tipus d'intervencions i actuacions portades a terme.
Finalment va comentar el decret del 17 d'octubre del 2017, de l'atenció educativa en el marc d'un sistema educatiu inclusiu, explicant tots els recursos en xarxa que estan contemplats i que es van implementant. També va valorar el projecte SUMMEM de l'Escola Pia de Catalunya, com un element més d'una educació de caràcter inclusiu.[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="29149"][/vc_column][vc_column width="1/2"][cmo_single_image image="29150"][/vc_column][/vc_row]