NÚM. 8 // DESEMBRE 2018

On és avui l’esperança d’aquell primer Nadal? S’apropa Nadal, temps de llums al carrer, pessebre a la plaça, torrons, joguines, bons desitjos i millors propòsits....però on queda l’esperança d’aquell primer Nadal? (+)

NADAL ÉS...
Alumnes de les nostres escoles ens expliquen, en una paraula, què és per a ells i elles el Nadal! (+)

ARTS GRÀFIQUES
16 alumnes acaben el primer trimestre del PFI a EP Luz Casanova amb un projecte Restart. (+)

BEQUES ESCOLARS
Ens ajudes a que el proper curs alumnes de Senegal i Mèxic vagin a escola? (+)

BUSQUEM DISSENY
Entre tots i totes, volem fer la carpeta que portaran els nostres alumnes el proper curs. (+)
BONES QÜESTIONS
Es fa més necessari que mai que puguem ajudar a pensar críticament als estudiants i aprendre a saber fer-ho.
(+)

200 anys de servei
L'Escola Pia de Sabadell, d'aniversari
El 1814, l'Ajuntament de Sabadell va crear un impost sobre la carn per poder convidar els escolapis a treballar a la ciutat perquè no tenia el batxillerat actual. L'any 1818 aquesta presència es fa realitat
. (+)

MOSTRA AUDIOVISUAL
Els alumnes de Batxillerat i ESO tenen una cita amb el cinema des de fa 9 anys. (+)

CAPÍTOL PROVINCIAL
La Ponència és un equip de persones vinculades a cadascuna de les Àrees. (+)

EDUCACIÓ, HABITATGE I ACOMPANYAMENT
L'Escola Pia ofereix supor a joves ex tutelats, famílies refugiades i persones demandants d'asil.
(+)