[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Benvolgudes famílies,

Aquest any, volem demanar la vostra col·laboració per realitzar el pessebre de la porta principal de l'Escola.

El pessebre és una imatge, la captura d'un instant d'uns fets d'ara fa poc més de 2000 anys. El pessebre ens vol ajudar a fer reviure l'esperit del primer Nadal, un esperit que ha perdurat fins avui. És per això que us animem que ens envieu una fotografia que sigui el vostre retrat familiar, acompanyada d'un títol o breu comentari, intentant respondre aquestes preguntes: Quin és el vostre instant del Nadal? Quina imatge seria el vostre pessebre d'avui? Per exemple, si hi ha alguna família en la qual hi ha hagut un naixement recentment, podeu aprofitar per captar aquest moment i plasmar-lo a la fotografia.

A tenir en compte:

- Ha de ser una fotografia, no un selfie

- El pla ha de ser sencer

- El format ha de ser horitzontal

*Si hi ha alguna família que no vol enviar la fotografia, també pot enviar només el breu text o comentari.

A partir de la recopilació de les vostres imatges crearem el pessebre de l'Escola. El termini de presentació acaba el 29 de novembre.

Podeu enviar la vostra imatge a: anna.gargallo@balmes.epiaedu.cat i també podeu contactar-hi per qualsevol dubte.

Esperem amb moltes ganes les vostres fotos!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració,

Anna Gargallo  Coordinadora d'Acció Tutorial i Pastoral (ATP)

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]