[vc_row][vc_column][cmo_single_image image="34849"][vc_empty_space][vc_column_text]

Heu sobrepassat les expectatives, batut rècords i superat el gran repte.

SOU INCREÏBLES!

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="34844"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]

#PIAANDGO #FEMHOPOSSIBLE

La recaptació de la PIA&GO anirà íntegrament destinada als projectes adreçats a infants i joves en risc d'exclusió.

A l’Escola Pia creiem en l'educació com l’eina més poderosa per transformar la societat. Les escoles, les entitats de lleure educatiu i les fundacions d’acció social de l’Escola Pia treballem per la sensibilització i el compromís amb les situacions d’injustícia que es viuen en la nostra societat.

[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="34843"][vc_empty_space][vc_column_text]

Podeu trobar el nom de les persones guanyadores del sorteig al web de la PIA&GO. Felicitats als premiats!

GRÀCIES I FINS LA PROPERA EDICIÓ!