[vc_row][vc_column][vc_column_text]Anoteu a les vostres agendes el 29 d’octubre de 2017.
En farem una de grossa, el PIA&GO, una proposta d’energia solidària d’Escola Pia!

PIA&GO neix de la voluntat de crear una comunitat de persones interessades a fer que un hàbit saludable com és l’exercici físic, sigui també un motor per promoure accions solidàries. Una energia que es quantifiqui en la suma dels km dels participants, i s’expressi en activitats obertes a tothom.

PIA&GO llança el seu primer repte col·lectiu i per això us convida a anar a Mataró el diumenge 29 d’octubre de 2017, per participar en una cursa que es podrà fer caminant, corrent o en bicicleta.
Aquesta cursa vol promoure els hàbits saludables i per això hi haurà diferents nivells de dificultats, per tal que tothom hi pugui participar.

Els km que sumem aquest dia es transformaran en una acció solidària, que enguany anirà destinada a l’acollida de refugiats i desplaçats. Per fer-ho possible necessitem comptar amb una gran participació. T’hi esperem!

Si voleu rebre més informació sobre la PIA&GO, estigueu atents a la web de la vostra Escola, on anirem publicant informacions del primer repte.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][cmo_single_image link="http://piaandgo.escolapia.cat/" link_target="_blank" image="15117"][/vc_column][/vc_row]