Benvolgudes famílies de Foc Nou,

Us volem presentar les 2es convivències del Centre d’Esplai Foc Nou d’aquest curs.

A les Convis els nois i noies tenen l'oportunitat de conèixer-se en un àmbit diferent a la pròpia escola i, a través del joc i de les relacions personals que genera la convivència, poden seguir descobrint, a poc a poc, el món que els envolta i del qual formen part. És un espai d’aprenentatge, sí; però per als nens i nenes que en participen és, sobretot, l’oportunitat de passar-s’ho d’allò més bé, i de gaudir de tres dies plens d’aventures i emocions.

Aquest cop marxarem els dies 2-3-4 de març a la casa de colònies Mas Saiol, Moià, Barcelona.

SORTIDA: divendres 2 de març a les 18:00h des de la porta de l'escola (cal ser-hi 15 minuts abans per passar llista i cal portar el sopar de divendres en una bossa a part).

TORNADA: diumenge 4 de març a les 18:30h a davant de l'escola.

PREU: inclou pensió completa, transport i material dels tres dies és de 77€.

Per inscriure's només cal que signeu l'autorització que us adjuntem i l’envieu al correu electrònic o bé que la deixeu al ponedor de Foc Nou (a la porteria de l’escola) o entregar-la en mà el proper dia de grups. Un cop acceptada l’autorització, es domiciliarà el pagament de forma automàtica pel compte habitual dels rebuts de l’Escola.

Us informem que el termini d’inscripció finalitza el divendres dia 9 de febrer.

Estem a la vostra disposició per qualsevol consulta que vulgueu fer-nos  al correu del grup al qual pertanyi el vostre fill/a

(Guspires 1r i 2n, Espurnes 3r i 4t, Flènix 5è, 6è i 1r d’ESO, Dracs 2n,3r i 4t d’ESO).

Moltes gràcies!