[vc_row][vc_column][vc_column_text]Per tal d'anar recordant a qui va destinada la Beca Mexicali, la setmana passada vam presentar el concurs "Qui és qui?". Eren vuit imatges de persones que estan treballant en las escuelitas de Mexicali, on destinem els diners de la beca. Amb les imatges hi havia vuit descripcions. Els nens i nens havien de relacionar cada text amb la seva imatge. Se'ls donava una graella on poder escriure les respostes. Entre els que encertessin les vuit parelles, sortejaríem dos còmics.

El passat dimecres 2 de maig vam fer entrega dels dos premis. Les imatges ens han servit per conèixer la realitat de Mexicali, fer-nos-la més propera. El visionat en una tutoria d'un vídeo d'una estança d'uns professors i personal de l'Escola Pia aquesta darrera Setmana Santa, també ens hi ha ajudat.

Animeu-vos a participar en la beca. Aquest petit esforç és un gran regal!

Pau López