[vc_row][vc_column][vc_column_text]El pròxim curs 2017-2018 començarà amb una novetat a l'Escola Pia: la posada en marxa del Quinze noranta-set. Es tracta d'un projecte destinat a facilitar que les persones que marxen de l'Escola Pia (antics alumnes, antics treballadors, antics col·laboradors i voluntaris, antics usuaris...) puguin mantenir el vincle amb la institució d'una manera formal.

A mesura que es vagi desplegant anirà oferint propostes i activitats que puguin ser d'interès per als diversos perfils de membres. A més, es donarà molta importància a la dimensió territorial, sent molt sensible a les necessitats i preferències de cada presència escolàpia.

La dinamització inicial del Quinze noranta-set es du a terme des dels serveis centrals de l'Escola Pia de Catalunya, si bé s'espera que ben aviat cada territori desplegui una organització pròpia. En la línia de les polítiques de l'Escola Pia, el Quinze noranta-set neix també com un espai marcadament participatiu, on siguin els propis membres els que orientin i encaminin el projecte.

El Quinze noranta-set disposa d'una web (on es pot fer la inscripció), i ben aviat obrirà també perfils a les xarxes socials. Si voleu saber-ne més, visiteu www.1597.cat[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]