[vc_row][vc_column][cmo_section_header heading="Llibres recomanats"][vc_column_text]

Ja podeu consultar els nostres llibres recomanats per aquest Sant Jordi. En tenim per a totes les edats i gustos: novel·la, còmic, àlbums, una secció de lectura amb família i poesia. Quan passegis el dia de Sant Jordi, emporta't la llista!

Podeu consultar totes aquestes propostes i més suggeriments a la web del Grup d'Animació a la Lectura de l'Escola Pia Catalunya. I si voleu consultar llistes anteriors, podeu clicar l'enllaç i revisar-les a: Llistats anteriors 2011-17

Bona Diada!

Un any més, aquest Sant Jordi participarem en la campanya RECICLA CULTURA, una iniciativa de la Fundació Servei Solidari.
L'objectiu és ajudar a aconseguir recursos per l'alfabetització de persones en risc d'exclusió social.
Molts ja coneixeu el funcionament de la campanya: cal que porteu a l'escola llibres que teniu a casa, que ja no llegiu i que us hagin agradat. Nosaltres els revisarem i els classificarem.
Els llibres lliurats es posaran a la venda el dia de sant Jordi a preu únic de 2 €.

LA RECOLLIDA de LLIBRES ES FARÀ entre l'11 i el 20 d'abril. Els llibres s'han de lliurar als tutors.
Aquest any, per organitzar i dur a terme tota la campanya, comptem amb l'ajuda dels alumnes de 1r de Batxillerat i, com sempre, amb el mediatecari de l'escola, en Jordi Parés.

RECORDEU, a tenir en compte:
- els llibres han d'estar en bon estat.
- podeu portar llibres infantils, novel·les juvenils, d'adults, clàssics, còmics, etc.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/2"][vc_empty_space][cmo_single_image image="19896"][/vc_column][/vc_row]