[vc_row][vc_column][vc_column_text]Benvolguts pares i mares, s’acosta la festa de Carnestoltes!
A l'escola ja estem preparant la festa amb molta il·lusió. Avui us voldríem informar dels actes de la Festa a l’escola. Enguany Carnaval serà el 9 de febrer i la Rua la farem aquest mateix dia a la tarda, sortirem per la porta principal a les 15.30 h aproximadament. La Rua pujarà per Balmes, continuarà per Marià Cubí, baixarem per Regàs i tornarem a l'escola per Travessera.

Us volem també recordar que divendres, després de la Rua de Carnaval, és molt possible que la porta s'obri una mica més tard del que és habitual.
Com viurem el Carnaval els nens i nenes d'Infantil?

(Us demanem però que no els expliqueu res als nens per tal de puguin gaudir de les sorpreses de la festa.)
INFANTIL

DILLUNS, 5 DE FEBRER: A la tarda, tots els nens i nenes d'Infantil i les seves tutores, sortiran al pati a celebrar l'arribada del Rei Carnestoltes!

DIMARTS, 6 DE FEBRER: Aquest és el dia que vindrem de casa guarnits amb alguna peça del pare o de la mare.

DIMECRES, 7 DE FEBRER: Vindrem a l'escola amb pijama, bata de dormir o barnús. És important recordar que poseu roba d'abrigar sota del pijama perquè no passin fred.

DIJOUS, 8 DE FEBRER: Tots disfressats des de casa! També celebrarem Dijous Gras. Els nens i nenes d'Infantil i Cicle Inicial esmorzaran plegats al pati. Aquest dia poden portar un entrepà de truita, de botifarra d'ou o una coca de llardons.

DIVENDRES, 9 DE FEBRER: Rua de Carnaval pels carrers del barri.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]