[vc_row][vc_column width="2/3"][vc_column_text]Benvolgudes famílies,

Ja no és nou que estem vivint unes circumstàncies excepcionals que estan repercutint en la salut i la vida de moltes persones, algunes de molt properes i estimades. A banda de la
salut, aquesta pandèmia també està afectant, i molt, l’economia de moltes famílies.

Com us vam anunciar, i després de diverses reunions amb els representants de les famílies de les nostres escoles, la Federació d’AFAs de l’Escola Pia de Catalunya va proposar una
campanya de solidaritat entre les famílies de la nostra comunitat educativa.

La campanya “(Si pots), dona el teu descompte” convida aquelles famílies que puguin i vulguin a renunciar al seu descompte per tal d'ajudar al pagament de les quotes escolars a d'altres famílies.

Si voleu adherir-vos a aquesta campanya, podeu fer-ho de la següent manera:

1. Ompliu el formulari clicant a sobre la imatge. A l’enviar les vostres dades, accepteu l’adhesió a aquesta campanya. Amb aquest gest convertiu el descompte de la quota escolar del mes d’abril i successius del vostre fill/a en un donatiu.

2. Al finalitzar la crisi, rebreu un rebut per l’import del descompte. Aquest import serà un donatiu a la Fundació Joan Profitós, pel qual rebreu el corresponent certificat de deducció per l’IRPF.

Des de l’escola, mantenim el nostre compromís d’ajudar a totes aquelles famílies que ho necessitin.

Gràcies a les AFAs per la seva iniciativa i gràcies també per endavant, en nom de tota la comunitat, per la vostra solidaritat.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width="1/3"][cmo_single_image link="https://forms.gle/RzA16nfL6HAtDHnu7 " link_target="_blank" image="33402"][vc_empty_space height="16px"][vc_column_text]

CLICAR DAMUNT la IMATGE per OMPLIR el FORMULARI

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]