[vc_row][vc_column][vc_column_text]Les famílies que fan esport extraescolar a la nostra Escola poden acollir-se a les subvencions dels Programes Municipals de l'Esport Escolar. A continuació us expliquem com sol·licitar-ho telemàticament. Adjuntem la documentació necessària i en cas de dubtes podeu dirigir-vos al delegat d'esports, Ramon Vergés.

Període de sol·licitud de subvencions (únicament telemàtic) del 22 de setembre al 9 d'octubre.

Podeu accedir al web: plaesportescolarbcn i allà tindran tota la informació per fer el tràmit, clicant el botó "INFORMACIÓ".

Des de la mateixa web estarà actiu el botó per fer el tràmit (a partir del 22 de setembre).

Com a document adjunt trobareu el llistat amb el número de referència per activitat i edat de l'infant.

Un cop resolta la subvenció, si la família té alguna reclamació a fer, podrà presentar-la a través de la mateixa web de plaesportescolarbcn, on s'habilitarà un "botó" per a tramitar-la.[/vc_column_text][vc_empty_space][cmo_single_image image="34179"][/vc_column][/vc_row]