El divendres 15 de desembre celebrarem l'acte per a La Marató de TV3 a l’Escola.

Per 2n any consecutiu, celebrarem l'acte a divendres a la tarda per fomentar encara més la participació de famílies, infants i joves. Tenim la certesa que, un cop més, l'Escola s'omplirà de solidaritat.

Aquest any, La Marató té per objectiu la salut sexual i reproductiva

Us podem avançar algunes activitats del PROGRAMA que anirem tancant els dies vinents. RESERVEU-VOS LA DATA!

US DEMANEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Si coneixeu empreses o col·laboradors per aconseguir OBSEQUIS per a la RIFA SOLIDÀRIA que fem en finalitzar l’acte podeu enviar un mail a l'AFA: balmes.afa@balmes.epiaedu.cat

HORARIACTIVITATQUÈ FAREM?
17.00 hBENVINGUDABenvinguda al pati de l'escola per donar l'inici a la Tarda Solidària per La Marató de TV3 2022.
17.00 a 19.00 hXOCOLATADA i COCAPer iniciar una tarda ben dolça podràs gaudir d'un got de xocolata i un tros de coca.
17.00 a 19.00 h

ENTREPÀ SOLIDARI AMB EL BAR BOCATA!Podràs comprar un entrepà exclusiu que ens ofereix el BAR BOCATA
17.30 a 18.30 hBALLEM! Taller dirigit de DANSA URBANAPer moure'ns per La Marató, a ballar amb la Judit i l'Anna, monitores de Dansa Urbana
17.00 a 19.00 hVENDA DE MANUALITATSPodràs comprar les manualitats fetes per l'alumnat i famílies
17.00 a 19.00 hMERCAT ROBA "PIA"Porta la roba d'educació física que no utilitzes i així alguna família la podrà comprar!
17.00 a 19.00 h

VENDA DE PRODUCTES DE NADALENCSL'alumnat de 3r d'ESO està dissenyant uns productes nadalencs a partir de la feina en el seu itinerari.
17.15 a 18.45 hTALLER DE CASTELLSPodràs sentir el que és fer un castell de veritat amb els Castellers de Gràcia. Cal venir amb roba còmoda (evitar faldilles)
18.30 a 19:00 hRIFA SOLIDÀRIATota la tarda pots comprar números per participar en la, ja tradicional, rifa solidària.

COL·LABORADORS