QUI SOM?

Som l’esplai dins l’Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes voluntaris que oferim als nois i noies de l’escola un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia.

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal divendres i/o dissabtes, convivències d’un cap de setmana al trimestre i convivències al setembre.

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS. Aquests comprenen els 6 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre vivim aventures extraordinàries i amb els monitors i monitores fem ACTIVITATS molt divertides.

CONTACTE

El correu electrònic de contacte és: balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat Contacteu amb nosaltres per qualsevol tipus de consulta.

FOULARDS

Els podeu aconseguir cada divendres al despatx de Foc Nou després de grups. Aquests tenen un cost de 8€. Qui ho desitgi podrà seguir utilitzant l’antic, però tothom ha de tenir-ne un, ja sigui nou o antic.

Oriol Abulí

Ia Thomas

Pol Batlle

GRUPS i HORARIS

GUSPIRES (1r i 2n de Primària) de 16.45 a 19.00h.
Monis: Oriol, Pablo Marta i Lidia

ESPURNES (3r i 4t de Primària) de 17:00 a 19.00h.
Monis: Laia Climent, Laia Planas i Sergi

FLAMES (5è i 6è de Primària) de 17.00 a 19.00h.
Monis: Elvira, Gabriel, Marc i David

FÈNIX (1r i 2n ESO) de 16.15 a 18.15h.
Monis: Clara, Ana i Pau

DRACS (3r i 4t d’ESO) de 15.00 a 17.00h.
Monis: Biel, Ernest, Gabriela i Helena

FUTCAT (1r BATX) dissabtes de 11.00 a 13.00h
Monis: Núria i Ana

DATES IMPORTANTS

Les convivències trimestrals son per a tothom, tant si vens a grups setmanals com si no, inclús pots convidar a amigues i amics de fora l’escola a passar un cap de setmana ple d’aventures.

1r Trimestre: 26, 27 i 28 de Novembre.

2n Trimestre: 18, 19 i 20 de Març.

3r Trimestre: Acampada (cada grup informarà de les dates

EQUIP DE MONITORS/ES curs 2021–22

Oriol Abulí, Pablo Velasco, Marta Raurell, Lidia Montiel, Laia Climent, Laia Planas, Sergi Bugatell, Elvira Barnadas, Gabriel Guerra, Marc Rojas, David Serra, Clara Vallet, Ana Garcia, Pau Argiz, Biel Mestres, Ernest Alonso, Gabriela Mañe, Helena de Wit, Núria Serra, Ia Thomas i Pol Batlle.

hello world!