QUI SOM?

Som l’esplai dins l’Escola Pia Balmes, format per un grup d’alumnes i ex-alumnes voluntaris que oferim als nois i noies de l’escola un espai d’educació en el lleure. Grups Foc Nou va néixer l’any 1984 amb la intenció de promoure els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia.

QUÈ OFERIM?

Esplai setmanal divendres, convivències d’un cap de setmana al trimestre i convivències al setembre.

COM TREBALLEM?

A partir de l’ideari, el qual es recolza en els valors que fonamenten el projecte de l’Escola Pia, confeccionem uns OBJECTIUS EDUCATIUS. Aquests comprenen els 6 ÀMBITS EDUCATIUS DE LA PERSONA. Gràcies a les HISTÒRIES i PERSONATGES què ens trobem cada trimestre vivim aventures extraordinàries i amb els monitors i monitores fem ACTIVITATS molt divertides.

CONTACTE

El correu electrònic de contacte és: balmes.focnou@balmes.epiaedu.cat. També ens podeu trobar a Instagram a @esplaifocnou.

Contacteu amb nosaltres per qualsevol tipus de consulta.

FOULARDS

Els podeu aconseguir cada divendres al despatx de Foc Nou després de grups. Aquests tenen un cost de 8€. Qui ho desitgi podrà seguir utilitzant l’antic, però tothom ha de tenir-ne un, ja sigui nou o antic.

Pablo Velasco

Marta Raurell

Lidia Montiel

Laia Climent

Laia Planas

Sergi Bogatell

Elvira Barnadas

Gabriel Guerra

Marc Rojas

David Serra

Clara Vallet

Ana Garcia

Pau Argiz

Biel Mestres

Ernest Alonso

Gabriela Mañé

Núria Serra

GRUPS i HORARIS

GUSPIRES (1r i 2n de Primària) de 16.45 a 19.00h.
Monis: Ana, Pablo i Sergi

ESPURNES (3r i 4t de Primària) de 17:00 a 19.00h.
Monis: Laia Climent David i Pau

FLAMES (5è i 6è de Primària) de 17.00 a 19.00h.
Monis: Clara i Ernest

FÈNIX (1r, 2n i 3r d'ESO) de 16.15 a 18.15h.
Monis: Biel, Natàlia, Laia Planas i Gabriela

DRACS (4t d’ESO) de 15.30 a 17.30h.
Monis: Lidia i Gabriel

FUTCAT (1r BATX) dissabtes de 11.00 a 13.00h
Monis: Elvira i Biel

DATES IMPORTANTS

Les convivències trimestrals son per a tothom, tant si vens a grups setmanals com si no, inclús pots convidar a amigues i amics de fora l’escola a passar un cap de setmana ple d’aventures.

• 1r trimestre: 2, 3 i 4 de desembre.
  • 2n trimestre: 24, 25 i 26 de febrer.
  • 3r trimestre: 5, 6 i 7 de maig.

EQUIP DE MONITORS/ES curs 2022–23

Pablo Velasco, Marta Raurell, Lidia Montiel, Laia Climent, Laia Planas, Sergi Bogatell, Elvira Barnadas, Gabriel Guerra, Marc Rojas, David Serra, Clara Vallet, Ana Garcia, Pau Argiz, Biel Mestres, Ernest Alonso, Gabriela Mañe i Núria Serra.

hello world!