MENÚ MENSUAL

El servei del Temps del Migdia de l’escola ofereix al seu alumnat la possibilitat de dinar al centre. Disposem de cuina pròpia per a l’elaboració del menjar i d’un acurat servei tant per l’elecció i confecció dels menús com pel monitoratge que s’ofereix durant el període de descans del migdia. Cada mes es facilita el menú mensual.

QUÈ FEM AL TEMPS DEL MIGDIA?

Aquest curs comptem amb una persona, Débora Gilabert, encarregada de planificar i coordinar trimestralment una oferta d'activitats i jocs tant el pati com a l'aula pels alumnes de P4 fins a 6è de Primària.

Pel que fa a l'alumnat de secundària, recupera els jocs i esports amb pilota.

ACTUALITAT

Què mengem a l'Escola?

Què implica tenir un menjar ecològic? Per l'empresa Aramark és una aposta pels productes de qualitat, naturals, frescos i sostenibles. Recolzats per una xarxa de proveïdors locals que ens abasteixen per oferir-nos productes de proximitat, ja que tenen un impacte directe en la salud, el benestar i el desenvolupament dels nostres alumnes, així com una […]

L'EQUIP DE MONITORES I MONITORS

Un equip de 35 monitores i monitors són els encarregats d'acompanyar i vetllar perquè tot l'alumnat que gaudeix del Temps del Migdia estigui ben atès,  tant a l'hora de dinar com a l'hora lliure de pati i aula.

Aquest curs, fins a 2n d'ESO, cada grup classe té un educador referent, que és la persona responsable d'aquell grup.

NORMATIVA DEL TEMPS DE MIGDIA

DOSSIER INFORMATIU

Aquest document pretén informar d’aspectes bàsics del funcionament del servei de mitja pensió que anomenem temps del migdia ja que comprèn un espai i una funció més amplis que el fet de dinar a l’Escola. Ha estat realitzat de manera consensuada amb la Comissió de l’AMPA , ja que hem cregut important realitzar un document on es puguin trobar les respostes que fan arribar les famílies a l’Escola directament o a través de l’AMPA.

És un resum del Projecte Pedagògic del temps del migdia que el podeu consultar complert aquí:

El procés operatiu on està emmarcat el temps del migdia al Mapa General de Processos de l’escola és el de: EDUCACIÓ EN L’ÀMBIT NO FORMAL 0.50 (operatiu 50)

Per a qualsevol dubte i/o aclariment cal contactar amb la persona responsable del servei de mitja pensió: ramon.verges@escolapia.cat

hello world!