• Vas estudiar a l’Escola Pia? No importa quin curs, ni a quina ciutat, ets un o una dels nostres. Des de la Xarxa Alumni et farem arribar els diferents esdeveniments i celebracions que la nostra institució té per a tu així com informació i novetats que et poden interessar i et permetran seguir el dia a dia de la institució! Volem continuar aprop teu, creixent.

ACTES ALUMNI

Ens visiten els antics alumnes de la promoció de 1986
Alumni | Escola

Ens visiten els antics alumnes de la promoció de 1986