PROGRAMA D'INTERCANVIS

La nostra escola ofereix al seu alumnat de secundària de 3r d'ESO i 1r de Batxillerat la possibilitat de participar en diferents programes d'intercanvi europeus per a potenciar les llengües estrangeres.

Només l'alumnat que cursa un segon idioma estranger a 3r d'ESO: francès o alemany pot participar en l'intercanvi amb Marsella o Munic. Tot l'alumnat del mateix curs, que cursa primer idioma estranger: anglès, poden participar en l'intercanvi amb Cracòvia, Polònia.

A 1r de Batxillerat tot l'alumnat, que cursa primer idioma estranger: anglès, te la possibilitat de fer un intercanvi amb Cracòvia, Polònia.

A part de millorar la comunicació en un idioma estranger, a l'escola també creiem que un intercanvi ajuda a conèixer altres realitats i persones i a enriquir-se culturalment i personal.

Marseille

Ècole de Provence

München

Gisela Gymnasium

Kraków

ASPECTES IMPORTANTS

• Les famílies acolliran durant una setmana a Barcelona (octubre) l'alumnat europeu, cobrint les seves despeses, mentre que el nostre alumnat serà acollit a la segona part de l'intercanvi (abril/maig) també amb les mateixes condicions.
  • L'Escola organitza un seguit d'activitats culturals i acadèmiques per tal de fer l'estada més agradable i ptofitosa als i les visitants.
  • En finalitzar l'horari lectiu, serà resposabilitat de les famílies l'acolliment del o la participant
  • El fet de participar en l'intercanvi és perfectament compatible amb el seguiment del curs acadèmic, donat que l'escola incorpora aquesta activitat en la programació del curs.
hello world!