DADES IMPORTANTS

• INICI - Totes les activitats començaran el primer dia de curs, 6 de setembre, excepte les activitats de P3: Natació, Sensibilització Musical,  Anglès Kids&Us i Ioga, que s’iniciaran la primera setmana d’octubre.
  • FINAL - La finalització de totes les activitats, tant esportives com culturals, serà el penúltim dia d’escola, ja que el darrer dia lectiu es farà jornada intensiva.
  • ORGANITZACIÓ - Per motius organitzatius, si una activitat no arriba al mínim d’alumnes establert, pot veure’s modificada en la seva franja horària o anul·lar l’activitat. La segona setmana de juliol es faran públiques les activitats.
  • SORTIDES - La sortida serà:
  • INFANTIL
  • ANGLÉS KIDS&US: a les aules del 1r pis.
  • NATACIÓ: Espai Calassanç (Travessera de Gràcia)
  • ESCOLA ESPORTIVA: Balmes 210
  • SENSIBILITZACIÓ MUSICAL: Balmes 210
  • LUDOTECA: Espai Calassanç (Travessera de Gràcia)
  • IOGA: Balmes 208
  • RESTA D'ALUMNES I ETAPES
  • Escola Futbol i bàsquet: Espai Calassanç
  • Bàsquet i Futbol competició: Balmes, 218
  • Judo: Balmes, 218
  • Skate i Patins: Balmes, 218
  • Resta d'activitats: Balmes 208 (porteria)

PAGAMENT

• Els pagaments es realitzaran per rebut mensual al mateix compte bancari on es factura l’Escola. Per a aquell alumnat que és de fora de l’Escola, també es facturarà un rebut al número de compte que facilitin en el moment de formalitzar la inscripció (Full de Dades Bancàries). Cal tenir present que es facturaran 10 mensualitats (excepte les famílies de I3 que fan 9 mesos d’activitat), de setembre de 2023 a juny 2024.
  • En concepte de despeses en la tramitació d’altes i gestió en el procés d’inscripció, s’aplicarà una tarifa de 17,50€ de matriculació per participant, no per activitat.
  • És important tenir present que en cas de voler donar de baixa un/a alumne/a d’alguna activitat cal fer-ho 10 dies feiners abans de final de mes. En cas contrari l’Escola no podrà retornar la mensualitat.
  • A partir del mes de maig no es podrà donar de baixa cap alumne/a de qualsevol de les activitats extraescolars.

INFORMACIÓ

• Per motius organitzatius, si una activitat no arriba al mínim d’alumnes establert, pot veure’s modificada en la seva franja horària o anul·lar l’activitat. La segona setmana de juliol es faran públiques les activitats.
  • L’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è de Primària i 1r d’ESO que realitzi qualsevol activitat a partir de les 18:00h, en acabar les classes a les 17:00 o a les 17:15h haurà d’anar directe a Aula oberta (3er, 4t, 5è i 6è) o a Mediateca (ESO).
  • Per a un millor funcionament de les activitats, cap alumne podrà circular per l’Escola lliurament durant l’horari no lectiu, és a dir, dimecres migdia (ESO) i cada tarda a partir de les 17:00h.
  • Només per a l'alumnat de les activitats de Futbol Sala, Bàsquet de 3r de Primària a Batxillerat. L’equipament de competició es podrà utilitzar també per Educació Física. Per a la seva adquisició podeu realitzar la compra on-line o els dijous a la tarda a secretaria.

MATRICULACIÓ

• PAS 1 – Emplenar el següent formulari. FORMULARI D’INSCRIPCIONS EXTRAESCOLARS 2023-24
  • NOVETAT!
    Les activitats extraescolars comencen el primer dia del curs. Com bé sabeu, degut a l’avançament del curs al 6 de setembre, per poder organitzar les activitats i atendre bé a les vostres filles i fills caldrà respectar els dies d’inscripció. El formulari d’inscripcions estarà obert desde el 2 de maig  al 20 de juny. Les famílies que s'han inscrit en el període establert podran començar el dia 6 de setembre. Les que no us apunteu en aquestes dates o preferiu esperar al setembre, podreu començar les activitats el mes d’octubre .
  • A partir del 10 de juliol es faran públics els llistats d’activitats tot confirmant si l’activitat ha patit algun canvi de dia i/o hora.
  • PAS 2 – Portar l’autorització degudament omplerta i signada del 2 de maig al 20 de juny a la porteria principal de l’Escola. Restem oberts a resoldre els vostres dubtes en relació a les inscripcions. Podreu adreçar-vos a la Coordinació D’EXTRAESCOLARS: Laura Dávila: laura.davila@balmes.epiadeu.cat
  • Només els/les participants a les activitats que siguin de fora de l’Escola, hauran d’adjuntar el Full de Dades Bancàries i el full de Protecció de Dades que també trobaran disponible a la pàgina web de l’Escola.
  • Per a les activitats de Futbol Sala, Bàsquet de competició (de 3r de primària a 2n de batxillerat) caldrà adjuntar una fotocòpia de la Targeta Sanitària (CATSALUT de color blau) del participant. Per a totes les altres activitats, no cal portar cap documentació complementària.
  • Reservem el dret a poder donar d’alta una activitat si no ha estat respectat el termini d’inscripció.

OBJECTIUS

• Generar una oferta educativa de qualitat en temps de lleure que arribi a tots els alumnes de l’Escola, sense distincions i de manera optativa.
  • Desenvolupar el projecte educatiu de l’Escola a partir de l’educació en el lleure.
  • Assegurar l’atenció dels infants i joves abans i després de l’horari curricular, facilitant la conciliació de la vida laboral de les mares i pares amb la vida familiar.
  • Fomentar la pràctica d’activitats esportives i culturals, tot mostrant noves maneres de gaudir del temps de lleure.
  • Garantir la qualitat en les activitats de lleure i adaptar-les a les necessitats d’alumnes i famílies.

RESPONSABLES

Els responsables de l’Educació en el lleure a l’Escola Pia Balmes i que estan al vostre servei són:

hello world!