El divendres 16 de desembre celebrarem l'acte per a La Marató de TV3 a l’Escola.

Enguany traslladem l'acte a divendres a la tarda per fomentar encara més la participació de famílies, infants i joves. Tenim la seguretat que, un cop més, l'Escola s'omplirà de solidaritat.

Aquest any, La Marató té per objectiu lluitar per la salut cardiovascular.

Us podem avançar algunes activitats del PROGRAMA que anirem tancant els dies vinents. RESERVEU-VOS LA DATA!

US DEMANEM LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Si coneixeu empreses o col·laboradors per aconseguir OBSEQUIS per a la RIFA SOLIDÀRIA que fem en finalitzar l’acte podeu enviar un mail a l'AFA: balmes.afa@balmes.epiaedu.cat

HORARIACTIVITATQUÈ FAREM?
17.00 hBENVINGUDABenvinguda al pati de l'escola per donar l'inici a la Tarda Solidària per La Marató de TV3 2022.
17.00 a 19.00 hXOCOLATADA i COCAPer iniciar una tarda ben dolça podràs gaudir d'un got de xocolata i un tros de coca.
17.30 a 18.00 hZUMBA i MÚSICAPer moure'ns per La Marató, a ballar!
17.00 a 19.00 hPARADES de MANUALITATSPodràs comprar les manualitats fetes per l'alumnat de l'Escola.
17.00 a 19.00 hEL GRAN MURALPinta un gran cor per les malalties cardiovasculars.
18.30 a 19:00 hRIFA SOLIDÀRIATota la tarda pots comprar números per participar en la, ja tradicional, rifa solidària.

COL·LABORADORS